سردار علی آزادی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مواد مخدر که شامل 190کیلو و 840 گرم حشیش و 50 کیلو و 650 گرم تریاک بود، عصر روز گذشته /28 خرداد/ از یک دستگاه خودروی سواری در ورودی قم کشف شد.
وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان در پی اطلاع از موضوع حمل و انتقال مواد مخدر، دست به عملیات مشترک با پلیس قم زد، اظهار کرد: در این رابطه 2 نفر به عنوان متهم دستگیر و خودرو نیز توقیف شد و متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده از سوی پلیس به منظور اعمال قانون در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا، 19 خرداد جاری نیز پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در یک عملیات مشترک با پلیس قم، موفق به کشف و ضبط 99 کیلو و 600 گرم تریاک شد.
این میزان مواد مخدر از یک دستگاه خودروی کانتینردار در جاده سلفچگان کشف شد و در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و خودرو نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی استان زنجان، همچنین از کشف و ضبط 160 هزار نخ سیگار خراجی قاچاق در آزادراه زنجان - تبریز خبر داد و گفت: این مقدار سیگار قاچاق از داخل یک دستگاه کامیون به دست آمد.
آزادی افزود: این عملیات روز گذشته /28 خرداد/ از سوی پلیس آگاهی استان زنجان انجام گرفت و در این رابطه نیز یک نفر دستگیر و به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شد.
وی اظهار کرد: همچنین 18 خرداد بیش از یک هزار و 962 ثوب انواع البسه به ارزش 600 میلیون ریال از یک دستگاه کامیون در مسیر ارتباطی خدابنده کشف و ضبط و در این رابطه نیز یک نفر به عنوان متهم دستگیر شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.