به گزارش ایرنا، سرهنگ علی میرشمسی روز پنج شنبه در یک نشست خبری افزود: در گذشته ناهماهنگی هایی وجود داشت و بعضی از این کشتی ها در محل هایی غیر از آنچه قانون به آنها اجازه بود حضور داشتند که اعتراض صیادان محلی در برخی مناطق مانند جاسک را به دنبال داشت و اکنون این مشکل برطرف شده است.
وی در بخش گزارش عملکرد دریابانی استان اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور، شش قبضه سلاح جنگی، 476هزار لیتر سوخت قاچاق، 23میلیون نخ سیگار، 700هزار دستگاه انواع لوازم خانگی و 254هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، بخشی از کشفیات دریابانی استان است.
سرهنگ میرشمسی از 684هزار متر منسوجات و چهار و نیم تن مواد مخدر به عنوان بخش دیگری از کشفیات دریابانی در مدت یاد شده نام برد.
فرمانده دریابانی استان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 720 میلیارد ریال و تعداد پرونده های تشکیل شده را یکهزار و 119فقره اعلام کرد.
وی همچنین از ساماندهی پنج هزار و 500 فروند شناور خبر داد و اضافه کرد: در نیمه نخست امسال، 743 فروند انواع شناور توقیف شده که 433فروند، بدون هویت بوده است.
سرهنگ میرشمسی یادآور شد: یکهزار و 900متهم در این مدت دستگیر شده اند.
وی با تاکید بر امنیت کامل مرزهای آبی و سواحل هرمزگان خاطرنشان کرد: هیچ مشکل امنیتی و یا تحرک گروه های معاند در مرزهای آبی استان مشاهده نشده است.
فرمانده دریابانی در آخرین بخش از سخنان خود خواستار توجه و تدابیر ویژه در بحث معیشت و اجرای قانون ته لنجی (معافیت های گمرکی مخصوص ملوانان و دریانوردان) برای ساحل نشینان هرمزگان شد.
2094
خبرنگار و انتشار:هومن محمدکرمی
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.