به گزارش ایرنا، مسیح الله معصومی عصر دوشنبه در مراسم آغاز به کار ششمین نمایشگاه گل و گیاه زنجان همکاری شهروندان در حفاظت و رسیدگی به فضای سبز و درختان را خواستار شد و افزود: تمام گل هایی که شهرداری برای لطافت شهر در ماه های گذشته کاشته محصول نیروهای خود این نهاد و بدون هیچ هزینه مضاعفی است.
این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای اساسی شهرهای کنونی فضای سبز، پارک ها و همه مجموعه هایی است که باعث لطافت شهر می شود و نشاط را به شهروندان هدیه می کند.
وی افزود: فضای سبز و گیاهان، کالبد خشک و بی جان شهر را زنده می کند و عاطفه و معنویت را در آن به جریان می اندازد.
شهردار زنجان یادآور شد: امروز نگاه تصمیم گیران و تصمیم سازان نسبت به فضای شهری تغییر کرده است شهر را به عنوان عنصری پویا، فعال و زنده می شناسند.
معصومی اظهار کرد: افرادی که در این شهر زندگی می کنند حس و عاطفه دارند، شهر در گذر زمان تغییر می کند و به تبع این تغییرات نیازهای مختلفی هم می طلبد.
وی با بیان اینکه با مصوبه شورای شهر و تصویب وزارت کشور سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به مجموعه شهرداری اضافه شد، خاطر نشان کرد: خود این اقدام نشان می دهد نگاه نسبت به حضور گل و گیاه در سطح شهر تغییر کرده است.
معصومی تاکید کرد: نمی توان فضای شهر را از پارک ها و فضای سبز جدا دید ذر مقابل به دنبال گسترش آن هم به حتم شهروندان و مسافران هم متوجه جذابیت شهر می شوند.
ششمین نمایشگاه گل و گیاه در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین از 28 خرداد تا اول تیرماه دایر است و علاقه مندان می توانند هر روزه از ساعت 16 تا 22 از آن بازدید کنند.
3001/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.