علاء الدین کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموع کمک های مردمی خیران در شهر زنجان به چهار میلیارد ریال رسید.
مدیرکل زندان های استان زنجان گفت: مردم خونگرم و نوع دوست ابهر نیز در جشن گلریزان این شهر در مجموع 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای آزادی مددجویان کمک کردند.
جشن گلریزان مردم خرمدره نیز 17 رمضان در سالن کشاورزی فرمانداری خرمدره برگزار خواهد شد.
کریمی خاطرنشان کرد: در جشن گلریزان سال گذشته پنج میلیارد و 673 میلیون ریال کمک مردمی توسط خیران جمع آوری شد، که نسبت به سال ماقبل آن رشد 19 درصدی داشته است.
وی افزود: در یک اقدام قابل تحسین، پنج نفر از زندانیان جرایم غیرعمد که در مجموع 150 میلیون ریال بدهی داشتند، با کمک یک بانوی خیر آزاد شدند.
مدیرکل زندان های زنجان گفت: از محل کمک های مردمی در جشن گلریزان، تا کنون 15 نفر و از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت نیز 30 زندانی آزاد شده است.
کریمی خاطرنشان کرد: کمک های مردم تنها برای افراد با جرایم غیرعمد از جمله مهریه، نفقه، بدهکاران مالی، تصادفات و حوادث کارگاهی، هزینه می شود.
مدیرکل زندان های زنجان گفت: اولویت آزادی با کسانی است که مبالغ بدهی آنها کمتر از 101 میلیون ریال باشد و بعد از آن به ترتیبِ مبالغ بدهی آزاد می شوند.
به گزارش ایرنا، پیش از این مسئولان تعداد زندانیان جرایم غیرعمد در زندان های زنجان را 263 نفر اعلام کرده بودند.
بعد از کمک های مردمی برای آزادی آنها، حدود 160 نفر به علت جرایم غیر عمد در زندان خواهند بود.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.