ذبیح‌الله غفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هم اکنون چهار هزار و 41 خانوار با جمعیت بیش از هفت هزار نفر در خدابنده تحت پوشش خدمات کمتیه امداد امام خمینی(ه) هستند، افزود: در زمان حاضر با حمایت کمیته امداد، 263 خانوار از پوشش بیمه تامین اجتماعی برخوردار شده اند.
وی ادامه داد: طی سال 96 بیش از 13 میلیارد و 350 میلیون ریال در قالب خدمات عمرانی و تسهیلات بهسازی برای خرید و یا احداث 54 واحد مسکونی برای مددجویان و نیز 547 مورد در حوزه تعمیرات واحدهای مسکونی جامعه هدف در شهرستان خدابنده هزینه شد.
غفاری با بیان اینکه ایجاد اشتغال و به مرحله خودکفایی رساندن مددجویان هدف عمده کمیته امداد است، گفت: برای این منظور در سال 96 برای 700 طرح خودکفایی و اشتغال مددجویان از محل صندوق امداد ولایت و منابع بانکی بیش از 79 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.
وی ادامه داد: همچنین سال گذشته بیش از یک میلیارد و 927 میلیون ریال برای ارائه کمک های بهبود تغذیه ای به 225 کودک زیر پنج سال و پنج مادر باردار دارای مشکل سوء تغذیه در خدابنده پرداخت شد.
مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده از افزایش 50 درصدی در آمدها در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد و گفت: در سال 96 بیش از 75 میلیارد ریال از طریق اجرای طرح ها و جشن های مختلف همچون طرح صدقات، طرح اکرام ایتام ، زکات، جشن های نیکوکاری و عاطفه ها کمک های مردمی برای خدمت رسانی به محرومان جمع آوری شد.
شهرستان خدابنده 168 هزار نفر جمعیت دارد.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.