به گزارش ایرنا، سرهنگ داود مرادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی قتل جوان 18 ساله در روستای سیاهورود شهرستان طارم و متواری شدن قاتل با توجه به حساسیت موضوع تدابیر لازم توسط پلیس آگاهی اتخاذ و تلاش برای دستگیری وی آغاز شد.
وی ادامه داد: نیروهای پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات پلیسی و به کار بردن تمام توان عملیاتی و اطلاعاتی توانستند ردپای قاتل متواری را در دو شهر کرج و صومعه سرا پیدا کرده و وی را در شهرستان طارم دستگیر کنند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان طارم تصریح کرد: برابر اقدامات اطلاعاتی مشخص شد قاتل جوان مجرد 20 ساله است که از دوستان و هم محلی های مقتول بوده که مدت زیادی برای کار به خارج از شهرستان مهاجرت کرده است.
مرادی انگیزه قتل را مسائل اخلاقی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: طبق اعترافات، قاتل بدلیل مسائل اخلاقی پیش آمده، ابتدا مقتول را به بهانه پیدا کردن گنج در محلی به دور از روستایشان برده و سپس به صورت غافلگیرانه و با ضربات چاقو به ناحیه گردن او را به قتل رسانده است.
وی ادامه داد: متهم پس از دستگیری در بازجویی و تحقیقات صورت گرفته از سوی پلیس آگاهی طارم با تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت و در حال حاضر در زندان به سر می برد.
مرادی، نقش خانواده ها در پیشگیری از اینگونه جرائم را مهم بر شمرد و افزود: والدین باید از فعالیت های فرزندان خود در بیرون از خانه اطلاع داشته و از دور نظاره گر رفتار و اعمالشان باشند.
فرمانده انتظامی شهرستان طارم توصیه کرد: بهتر است پدر و مادرها فعالیت فرزندانشان در فضای مجازی و گوشی های همراه به طور مستمر کنترل و نظارت کنند تا از این طریق مانع اتفاقات هولناک پیش بینی نشده باشند.
به گزارش ایرنا، ماجرای قتل جوان اهل سیاهورود شهرستان طارم همزمان با ناپدید شدن او در هفتمین روز فروردین ماه سال جاری کلید خورد. زمانی که او ازخانه خارج شد و به خانه بازنگشت، خانواده‌اش 20 روز بعد پس از پیدا شدن پیکر فرزندشان توسط یکی از افراد بومی، به قتل رسیدن او را به پلیس آگاهی شهرستان طارم اطلاع دادند.
شهرستان طارم در 90 کیلومتری شمال زنحان واقع است.
9886/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.