به گزارش ایرنا، علی محمدیان روز شنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان ابهر، با اشاره به توجه 40 سال اخیر به حوزه صنعت در این شهرستان اظهار کرد: در حالی که حوزه تجارت می توانست بسیاری از جوانان ما را مشغول به کار کند متاسفانه این حوزه مغفول مانده است.
وی اظهار کرد: لازم است این ظرفیت ها به نسل جوان شناسانده شود، زیرا بازار و حوزه بازرگانی ظرفیتی در ابهر دارد که تاکنون از آن استفاده نشده است.
این مسئول با تاکید بر مطلوب گرایی مسئولان شهرستان در انجام امور، در زمینه جذب نشدن سهمیه کالاهای اساسی شهرستان در ماه مبارک، خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت چند روز از ماه رمضان هیچ توجیهی برای جذب نشدن کالاهای اساسی در ابهر پذیرفته نیست.
محمدیان در زمینه امتناع برخی از قصابی ها برای ورود و جذب گوشت سهمیه ای به شهرستان، گفت: دلیل اینکه چه ضربه ای ورود این گوشت ها به قصابی ها می زند باید مشخص و با در نظر گرفتن حاشیه سود مناسب این موضوع می تواند رفع شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر نیز در این جلسه با اشاره به تاخیری که در جذب سهمیه کالاهای اساسی مانند برنج، گوشت شکر و قند در شهرستان رخ داده، گفت: این کالاهای اساسی که باید به موقع به دست مردم برسد تا روز هشتم ماه مبارک در جذب این کالاها تاخیر رخ داد.
علی داداشیان در زمینه سهمیه شهرستان ابهر در کالاهای اساسی اظهار کرد: متاسفانه سهم این شهرستان با توجه به جمعیت فعال در نظر گرفته شده حداقلی است و باید برای سهمیه بندی آن مدل دیگری طراحی شود.
شهرستان ابهر با 155 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق زنجان واقع است.
7324/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.