علی محمودی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات بعد از امضای تفاهم نامه همکاری بین بانک سینا، بنیاد مستضعفان و معاونت امور روستایی رئیس جمهوری از آبان 95 تا کنون پرداخت شده است.
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان گفت: این تسهیلات در تمام بخش های خدماتی، گردشگری، صنایع و کشاورزی در حوزه روستایی بوده و در مجموع 43 طرح اشتغال زا را شامل می شود.
محمودی خاطرنشان کرد: برای سامان بخشیدن به فعالیت دستگاه های دولتی در حوزه روستایی و ممانعت از عملکرد جزیره ای در این بخش مهم، سند توسعه روستایی تدوین شده و کا رمطالعاتی آن به پایان رسیده است.
وی تاکید کرد: پیش بینی می شود با جلسات فشرده کمیته کارشناسی سند توسعه روستایی و بررسی مطالعات انجام شده، تا پایان سال برای تصویب و ابلاغ آن، به شورای برنامه ریزی استان ارسال شود.
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان تصریح کرد: این سند در واقع الگویی برای تمام دستگاه های متولی حوزه روستایی است و تمام ادارات موظف به اجرای سیاست های تعیین شده استان در این بخش خواهند بود.
محمودی اظهار کرد: این سند نقشه راه توسعه روستایی است و مدیران فعالیت های اجرایی خود را بر اساس آن پیش بینی خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، زنجان حدود 380 هزار نفر معادل 37.5 درصد جمعیت روستایی دارد، که در 935 روستای این استان ساکن اند، از این تعداد روستا حدود 730 روستا بالای 20 خانوار هستند.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.