به گزارش ایرنا ، مسعود سلیمانی روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات اسکواش استان زنجان افزود: ارتباط بیشتر و مستمر با رسانه ها نیز از دیگر راهبردهای فدارسیون اسکواش برای توسعه این رشته ورزشی است.
وی با بیان اینکه ورزش اسکواش همه فاکتور های لازم آمادگی جسمانی را دارد، ادامه داد: هم اکنون 32 تیم باشگاهی اعم از آقایان و بانوان در لیگ دسته یک و لیگ برتر اسکواش حضور دارند که این میزان کافی نیست و باید از ظرفیت مجموعه های مختلف در توسعه اسکواش و تربیت بازیکنان استفاده کنیم.
سلیمانی به لزوم بهره گیری از توان مربیان خارجی درتربیت ورزشکاران اسکواش اشاره کرد و افزود: فدراسیون رایزنی های لازم را برای جذب مربیان اسکواش در استان های کشور انجام می دهد.
وی به توجه دولت به ورزش بانوان اشاره و خاطرنشان کرد: در رشته ورزشی اسکواش نیز باید به حضور بانوان توجه جدی شود.
رئیس فدراسیون اسکواش به ضرورت توجه به ورزشکاران و داوران رشته ورزشی این رشته در استان زنجان اشاره کرد و گفت: زنجان بواسطه موقعیت جغرافیایی و دسترسی مناسب می تواند با رفع برخی کمبودهای موجود، محلی برای یک آکادامی کامل و میزبانی مسابقات اسکواش باشد.
به گزارش ایرنا، در مجمع انتخابات هیات اسکواش استان زنجان 'سید ولی موسوی' به اتفاق آرا برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات این رشته ورزشی در زنجان انتخاب شد.
7312/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.