به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات هیات تیراندازی با حضور 'علی دادگر' رئیس فدراسیون و 'علی خلیلی' مدیرکل ورزش و جوانان این استان، در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار شد.
در این مجمع 'هومن ثبوتی' که تنها نامزد برای تصدی این سمت بود با کسب تمامی آراء '18 رای' سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را عهده دار شد تا سرنوشت ورزش تیراندازی استان زنجان را برای 48 ماه آینده رقم بزند.
'شهرام محمدی و علی تقیلو' نیز برای تصدی این سمت در مجمع انتخابات هیات تیراندازی با کمان استان زنجان ثبت نام کرده بودند که قبل از تشکیل مجمع، انصراف خود را به اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، اعلام داشتند.
'ثبوتی' که از 22 اسفند سال 92 به عنوان رئیس هیات تیراندازی استان زنجان انتخاب شده بود در این مجمع، گفت: با انتخاب مجدد، با توان و انگیزه بیشتری، برنامه های تدوین شده در راستای توسعه هرچه بهتر و بیشتر این رشته ورزشی زنجان را به پیش خواهم برد.
وی افزود: برنامه های خود را در پنج بعد 'عمرانی، همگانی، قهرمانی، فرهنگی و اقتصادی' عملی خواهم کرد تا مسیر برای کسب موفقیت ها، هموارتر شود.
ثبوتی تصریح کرد: در طی چهار سال اخیر، 70 درصد از برنامه های تدوین شده هیات محقق شد و در زیر ساخت خوب عمل کردیم و 30 درصد مابقی نیز که مربوط به شهرستان ها است باید تلاش وافری کنم.
وی با بیان اینکه از این فرصت ایجاد شده در این دور جدید، نسبت به تکمیل برنامه ها اقدام خواهم کرد، ادامه داد: برای ایجاد سالن های تیراندازی سه خط و پنج خط در سطح شهرستان های استان، تلاش خود را می کنم.
رئیس هیات تیراندازی استان زنجان گفت: پس از 18 سال، ورزش تیراندازی استان زنجان که در زیرزمین مجموعه ورزشی انقلاب زنجان قرار داشت به محل جدید 'سالن بعثت' انتقال دادیم و این سالن که چهار هزار مترمربع مساحت دارد از ظرفیت خوبی برای برگزاری کلیه رشته های تیراندازی با تفنگ برخوردار است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.