به گزارش ایرنا، در مجمع انتخابات هیات اسکی استان زنجان که بعدازظهر امروز /یکشنبه/ با حضور 'سید عبدی افتخاری' رئیس فدراسیون این رشته ورزشی و 'علی جوان' مدیر کل ورزش و جوانان زنجان، پیشکسوتان اسکی و اعضاء مجمع برگزار شد 'رضا اژدری' بار دیگر سکان هدایت این هیات را در اختیار گرفت.
اژدری در شهریور 92 با کسب 17 رای به عنوان رئیس هیات اسکی استان زنجان انتخاب شده بود و امروز نیز که تنها نامزد برای تصدی این مسئولیت بود که با به دست آوردن 17 رای در سمت خود ابقا شد.
رئیس هیات اسکی استان زنجان گفت: رشد، توسعه و بالندگی اسکی زنجان نیازمند یاری و حمایت های هرچه بهتر و بیشتر فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان زنجان، پیشکسوتان، علاقه مندان و فعالان این عرصه است.
رضا اژدری با بیان اینکه تامین زیرساخت در واقع کمک به توسعه، رشد و شکوفایی این رشته ورزشی است، افزود: تلاش این است که پیست اسکی زنجان به ارتفاعات بلند زنجان که مورد شناسایی نیز قرار گرفته، انتقال یابد.
وی اظهار کرد: پیست پاپایی زنجان، چهارمین پیست قدیمی کشور است و امیدواریم مسئولان به این رشته ورزشی زنجان که نشاط آفرین بوده و علاقه مندان زیادی را نیز به سوی خود جلب و جذب کرده، توجه خاص و ویژه ای داشته باشند.
اژدری افزود: هرچند زمان برای برگزاری مسابقات اسکی در زنجان با توجه به کاهش بارش های زمستانی، کم است اما این هیات برای دادن انگیزه به اسکی بازان رده های سنی مختلف به ویژه جوانان، مسابقاتی را با کیفیت خوب و مناسب، برگزار می کند.
وی تصریح کرد: هیات اسکی استان زنجان با تیم کامل در مسابقات کشوری حاضر می شود و امسال نیز از آمادگی لازم برای شرکت در رقابت های قهرمانی کشور برخوردار است.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.