به گزارش ایرنا، فرامرز نیک سرشت روز دوشنبه در جشن توانمندی خودکفایی 2 هزار و 300 خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان افزود: برای توسعه یافتگی هر جامعه باید بستر سازی لازم انجام شود که تحقق آن در ابعاد مختلف نتیجه بهتری دارد.
وی اظهار کرد: توسعه به معنای آماده سازی همه بسترها و ساختارهااست که آحاد جامعه احساس رضایت کنند و در این میان یکی از شاخص های توسعه یافتگی انسان است.
نیک سرشت افزود: توسعه یافتگی انسان اعتماد به نفس، خودباوری و توانمندی ها را افزایش داده و حتی می تواند تسلط بر محیط را موجب شود.
وی بیان کرد: برای خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد قدم های خوبی برداشته و بر کرامت انسانی گروههای هدف توجه ویژه ای شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی و وظیفه دارد بستر سازی لازم انجام دهد تا هیچ فقیری به شرایط نامناسب اقتصادی و اجتماعی نرسد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان نیز در این آیین گفت: طی سال گذشته 2 هزار 683 فرصت شغلی به مبلغ 37 میلیارد و 414 میلیون تومان در سطح استان برای مددجویان تحت پوشش این نهاد ایجاد شد.
هدایت صفری افزود: 28 درصد تسهیلات پرداخت شده از طریق صندوق امداد و ولایت و 79 درصد از طریق بانک های عامل بوده که 33 درصد اشتغال ایجاد شده برای زنان و 67 درصد برای مردان بوده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: در جشن خودکفایی 2300 خانوار تحت پوشش کمیته امداد بخشی از انها را کار آفرین برتر تشکیل می دهد.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.