محمدرضا یوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره معرفی کارآفرینان برتر استان امسال همزمان با جشنواره امتنان، 9 اردیبهشت جاری برگزار می شود.
وی ترویج کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت را هدف عمده جشنواره معرفی کارآفرینان برتر برشمرد و ادامه داد: تلاش بر این است تا با معرفی کارآفرینان برتر، جوانان بتوانند با الگو قرار دادن آنان، راه درست را پیدا کنند.
یوسفی اظهار کرد: ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان اقتصادی بخش های مختلف، ایجاد نشاط و رقابت در فضای کسب و کار، بهره گیری از ظرفیت کارآفرینان در توسعه اقتصادی و تقویت نقش آنان در نظام تصمیم سازی از دیگر اهداف برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه طی چند سال گذشته کارآفرینان برگزیده مرحله استانی در زنجان در مرحله کشوری و ملی نیز حایز رتبه های برتر شدند، افزود: امیدواریم امسال نیز از بین 10 کارآفرین برتری که در مرحله استانی معرفی می شوند، چهره های برگزیده در سطح ملی را نیز شاهد باشیم.
به گزارش ایرنا در دوره گذشته بیش از 300 نفر برای شرکت در جشنواره کارآفرینان نمونه استان زنجان ثبت نام کردند که از میان آنان 6 نفر به عنوان کارآفرین نمونه استانی و 2 نفر در سطح ملی معرفی شدند.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.