به گزارش ایرنا، طرح مسکن 16 واحدی گلسار ابهر در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع کلنگ زنی شد و همچنین طرح 30 واحدی سلطانیه و 18 واحدی تجاری و اداری خدابنده به صورت نمادین همزمان با این طرح کلنگ زنی شد.
اعتبار پیش بینی شده برای طرح گلسار ابهر 13 میلیارد و 800 میلیون ریال بوده و 29 میلیارد و 700 میلیون ریال برای پروژه 30 واحدی سلطانیه و 21 میلیارد و 565 میلیون ریال برای پروژه 18 واحدی خدابنده پیش بینی شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: اعتبار پروژه های کلنگ زنی شده در مجموع بیش از 65 میلیارد ریال برآورد شده است.
سجاد صنعتی منفرد افزود: امروز همچنین پروژه مسکونی 104 واحدی بصیرت ابهر که در سال 90 کلنگ زنی شده بود با اعتبار 59 میلیارد و 593 میلیون ریال در زمینی به مساحت 3 هزار و 700 متر مربع و با زیر بنای 15 هزار و 200 مترمربع در واحد های 51 تا 75 متری به بهره برداری رسید.
مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان یادآور شد: کلنگ زنی محل طرح توسعه بافت با ارزش روستای درسجین در زمینی به مساحت 17 هکتار به صورت احداث اولین باغ گردشگری ایرانی و مجموعه های گردشگری و صنایع دستی روستایی و مسکونی طراحی شده است که پیش بینی اعتبار لازم برای آن در مرحله اول از محل اعتبار ملی و استانی و فروش اراضی در حدود 25 میلیارد ریال است.
وی خاطر نشان کرد: کلنگ زنی اولین طرح اشتغالزایی شهرستان ابهر در زمینی به مساحت 12 هکتار از اراضی ملی روستای پیرسقا از دیگر برنامه ها است که برای اجرای طرح های صنعتی کوچک روستایی اختصاص یافته است و برای 60 واحد صنعتی کوچک 5 میلیارد ریال اعتبار اولیه در نظر گرفته شده است.
لازم به ذکر است تفاهم‌ نامه تهیه و اجرای پروژه های بهسازی روستایی در استان زنجان نیز امروز به امضا رسید.
7324/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.