غلامحسن احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه ریزی ها، گلکاری میدانها و مکان های تعیین شده شهر در سطح وسیعی در حال انجام است و 50 هزار جعبه گل در این مکانها کاشته خواهد شد.
وی یادآوری کرد: گل های استفاده شده متناسب با نوع آب و هوای شهر زنجان است و به مدت سه ماه دوام دارد که پس از این مدت گل های دیگری جایگزین آنها خواهد شد.
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان ادامه داد: برای استقبال از میهمانان نوروزی نیز 15 المان در میدانهای شهری در حال نصب است که از این تعداد هشت نماد به نوروز اختصاص دارد که کار نصب تعدادی از آنها پایان یافته است.
وی بیان کرد: عمده ترین فعالیت خدمات شهری شهرداری فضاسازی، پاکیزگی و در واقع پاکسازی معابر شهری از هر گونه آلودگی است و در این راستا به معابر اصلی از قبیل کمربندی جنوبی، بزرگراه 22 بهمن، حاشیه ورودی و خروجی شهر توجه ویژه ای شده است.
احمدی خاطر نشان کرد: نورپردازی پل سیدالشهدا(ع) نیز در دستور کار قرار دارد که طی روزهای آینده به پایان می رسد و در مجموع شهر زنجان آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران نوروزی است.
به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین آمار ارائه شده هم اکنون شهر زنجان با در نظرگرفتن محدوده باغهای اطراف و پارکها 600 هکتار فضای سبز دارد و این فضاها همچنان در حال گسترش است.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.