سیروس کومه روز چهارشنبه به ایرنا افزود: با توجه به اینکه در سالجاری و در فصل زمستان سرمای شدید را شاهد نبودیم شهرداری کرمانشاه کار کشت درخت در سطح شهر را از 15 بهمن و با کاشت درخت و نهال در ابتدای جاده بیستون و خروجی شهر به طول چهار کیلومتر آغاز کرد و در این مسیر درختانی چون زیتون تلخ و سرو نقره ای در وسط و اطرف آن درختچه های زرشک، یوگا و انواع دیگر درخت کشت کرد.
وی اظهار کرد: در هفته درختکاری سازمان پارکها و شهرداری کرمانشاه برنامه های متنوعی را داشته که در این راستا در روز 13 اسفند کاشت 2 هزار اصله درخت و نهال با همکاری سمن های محیط زیستی و مدارس را در بوستان شرقی داشتیم، همچنین در روز 17 اسفند افتتاح بوستان سه هکتاری شهرک حافظیه واقع در بزرگراه امام (ره) را خواهیم داشت.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرمانشاه ادامه داد: در روز 18 اسفند در سطح مناطق هشت گانه و سازمان پارکها توزیع رایگان 20 هزار اصله نهال را داریم و همچنین در این روز درختکاری اراضی سراب قنبر و در 19 اسفند برنامه درختکاری اراضی پارک کوهستان را خواهیم داشت.
وی با اشاره به نقش سمن ها و تشکل های محیط زیستی در حفظ و نگهداری فضای سبز گفت: خوشبختانه در اکثر برنامه‌های سازمان پارکها مردم و شهروندان به ویژه سمن ها و تشکل های زیست محیطی نقش فعالی داشته و این عزیزان با تمام وجود در کنار ما بوده اند.
شهر کرمانشاه که حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جای داده هم اکنون دارای 20 بوستان است و میانگین سرانه فضای سبز آن حدود ۱۲ متر است.
8066/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.