به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الله ایوبی با اشاره به فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: برنامه های دهه فجر امسال شهرداری تهران با رویکرد «ارتقای انسجام ملی و نشاط عمومی» با تاکید بر هویت اسلامی- ایرانی و در راستای توجه به مبانی دینی و ارزش های اسلامی، افزایش و ارتقای مشارکت اجتماعی و وفاق ملی و بازشناسی و بازتولید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ارائه به جوانان و نوجوانان طراحی شده و در تمامی محلات و مناطق پایتخت در حال اجراست.
وی با اشاره به پردیس های 9 گانه فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن گفت: هشت پردیس در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در تهران و یک پردیس در مسیر راهپیمایی شهرری برپا می شود.
قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: پردیس فرهنگی «انقلاب اسلامی، پیشرفت و دانش‌افزایی» با همکاری مناطق 10، 12 و 13 در 15 غرفه مقابل شهرداری منطقه 10 برپا می شود و با معرفی پژوهش های دانشگاهی، آموزش علوم روباتیک به کودکان، معرفی علوم جدید پزشکی و انجام تراکم سنجی استخوان، ارایه خدمات فرهنگی و هنری و ورزشی، نقاشی چهره 10دانشمند برتر ایرانی در جهان به شهروندان خدمت رسانی می کند.
ایوبی گفت: در پردیس فرهنگی «انقلاب اسلامی، امید و شکوفایی» با همکاری مناطق 6، 11 و 16 واقع در چهارراه حضرت ولی عصر(عج) در 14 غرفه خدمات سلامت کودک، ورزش کودکان، خطاطی و طراحی، نقاشی کودکان، قرائت قرآن، نجوم شناسی، 1888 و 137، ایستگاه خدمات اجتماعی، آموزش ترافیک کودکان، پسماند و سه غرفه نیز امکانات و خدمات فرهنگی و هنری محلات مردم ارائه می شود.
وی اظهار کرد: پردیس فرهنگی «انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی» نیز در 14غرفه با همکاری مناطق 3 و 4 در ضلع جنوب میدان انقلاب اسلامی، خدماتی را در حوزه های سلامت، ورزش، حجاب و عفاف، نقاشی کودکان، روباتیک، قرائت قرآن، تفال با شهدا و... به شهروندان ارائه می دهد.
قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برپایی پردیس فرهنگی «انقلاب اسلامی، عدالت و استکبار ستیزی» در خیابان آزادی، نبش خیابان استاد معین گفت: مناطق یک، هفت و 9 نیز در 24 غرفه در زمینه بازی های ورزشی (پینت بال، گوی و میدان، شوت و پنالتی، چرا مرگ بر آمریکا، پرندگان خوشحال)، آسیب های اجتماعی، خدمات سلامت و پزشکی، فراموز، 137 و 1888، بازیافت و خدمات شهری، ورزش آقایان و بانوان، نگار گذر شهدای مدافع حرم، آتش نشان، سانچی، طرح بیعت با پرچم، طرح حجم کبوتران سرخ، اجرای نقاشی خط شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، اجرای سنج و دمام و مارش نظامی و غرفه کودک خدمت رسانی می کنند.
به گفته ایوبی، 25 غرفه پردیس فرهنگی «انقلاب اسلامی، ایمان و وحدت ملی» نیز با همکاری مناطق 2، پنج و هشت در بزرگراه محمدعلی جناح برای خدمت رسانی در زمینه ورزش آقایان و بانوان، مشارکت های اجتماعی، حجاب و عفاف، نسیم بهشت، سلامت و سبک زندگی سالم، نگارگذر موضوعی با محوریت وحدت و برپایی کارگاه، کودکان و انقلاب، آموزش و هدایای گل و گیاه آپارتمانی، سامانه 1888، پسماند، مدیریت بحران، قرائت قرآن و... برپا می شود.
وی گفت: پردیس فرهنگی «انقلاب اسلامی، مقاومت و شهادت» با همکاری مناطق 18 و 19 با برپایی 15 غرفه خدمات ورزش، سلامت و خدمات درمانی، نسیم بهشت، مادران آسمانی، غرفه خدمات اجتماعی و خیریه ها، قرائت قرآن و گریم کودک، بازی ها و نقاشی در بزرگراه آیت الله سعیدی، محدوده بوستان المهدی(عج) مستقر خواهد شد.
قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: 9 غرفه پردیس فرهنگی «انقلاب اسلامی، اخلاق و هویت ملی» با همکاری مناطق 22 و21 واقع در روبه روی شهرک شهید فکوری نیز خدماتی را در زمینه نقاشی کودک، مشاوره، سلامت و پزشکی، 1888 و 137، خدمات اجتماعی، بازیافت، بازی و تفریحات سالم و کتاب به مردم عرضه می کند.
ایوبی با اشاره به برپایی پردیس فرهنگی «انقلاب اسلامی، اقتدار و امنیت» در غرفه های 10گانه در خیابان آزادی، تقاطع شهید حبیب اللهی اظهار کرد: این غرفه ها با همکاری مناطق 14، 15 و 17 خدماتی با عنوان کودک و اقتدار انقلاب، ارائه خدمات اجتماعی و خیریه ها، جوانان و انقلاب اسلامی، بازی های دیجیتالی ایرانی، طب ایرانی و اسلامی، دست مادر خود را ببوسید و شهدای مدافع حرم در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وی گفت: پردیس فرهنگی «انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی و مشارکت» توسط شهرداری منطقه 20 در مسیر راهپیمایی شهر ری برپا می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.