به گزارش ایرنا، علی باقری شامگاه پنجشنبه در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان طارم افزود: متاسفانه فضاسازی ها و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم توسط دشمنان با استفاده از رسانه هایشان، عملکرد دولت در سطح بین الملل و داخل در تمامی عرصه ها را مسموم کرده است، بی تردید تلاش و کارهای دولت تحت تاثیر این جو مسموم قرار خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: دستگاههای اجرایی موظفند مشکلات مردم را در همان اداره حل کنند و نگذارند مردم به دفتر فرمانداری و یا امام جمعه مراجعه نمایند.
فرماندار طارم با تقدیر از زحمات بخشداران، دهیاران و شهرداران و شوراهای شهر و روستا بدلیل پاکسازی و جمع آوری زباله ها در حاشیه راه های اصلی و مبادی وردی شهرستان جهت استقبال از میهمانان نوروزی تصریح کرد: نوروز بهترین فرصت برای معرفی جاذبه های گردشگری، فرهنگ، آداب و نجابت مردمان شهرستان طارم است تا از این طریق ظرفیت گردشگری شهرستان را تقویت کنیم.
باقری با اشاره به مصوبه هیات دولت خاطرنشان کرد: افزایش قیمت کالا و خدمات تحت هر عنوانی در نوروز ممنوع است و اکیپ های بازرسی در حال رصد این موضوع در سطح شهرستان هستند و در صورت مشاهده افزایش قیمت به شدت با صنف موردنظر برخورد خواهد شد.
فرماندار طارم یادآور شد: برهمه ما واجب است در درجه اول در جهت کاهش تلفات جاده ای در این ایام تمام تلاش خود را به کار گیریم و سپس زمینه محل سفر در شهرستان را طوری فراهم کنیم که تعطیلات نوروزی برای مسافران بهترین خاطرات را به ارمغان بیاورد.
باقری ضمن اشاره به اعزام کاروان راهیان نور از ادارات شهرستان خواست تا نسبت به تعهدات خود در قبال برنامه ریزی جهت این اعزام عمل نمایند و کمک حال سپاه ناحیه طارم در این برنامه مقدس باشند.
فرماندار طارم ایجاد اشتغال را یکی از دغدغه های دولت در این شهرستان برشمرد و بیان کرد: در استان زنجان 11 هزار شغل براساس آمار دریافتی از بیمه اجباری تامین اجتماعی ایجاد شده که زنجان جزو استانهای با کمترین نرخ بیکاری با رقم 8/3 درصد است.
باقری در مورد پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن در طارم گفت: برای مقاوم سازی مسکن در این شهرستان برای 300 واحد مسکونی 6 میلیارد اعتبار جذب و پرداخت شده است.
شهرستان طارم با 46 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شمال زنجان واقع است.
9886/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.