به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بر اثر برخورد رخ به رخ 2 دستگاه خودروی وانت مزدا و پراید در مسیر ارتباطی خدابنده - سلطانیه یکی از سرنشینان خودروی سواری پراید جان باخت و سه نفر نیز مجروح شدند که برای درمان به بیمارستان امیرالمومنین شهرستان خدابنده انتقال یافتند.
وی اظهار کرد: این حادثه رانندگی منجر به فوت، جرح و خسارت ساعت 14:45 روز گذشته /23 اسفند/ و به علت تجاوز به چپ از جانب راننده وانت مزدا اتفاق افتاد.
شیرمحمدی افزود: ساعت 22:35 چهارشنبه شب نیز یک دستگاه خودروی سواری پیکان با یک دستگاه وانت مزدا در جاده زنجان - بیجار با یکدیگر برخورد کردند که براثر این حادثه، راننده پیکان جان سپرد و یک نفر نیز مصدوم و روانه بیمارستان آیت الله موسوی زنجان شد.
وی یادآور شد: ساعت 22:45 چهارشنبه شب نیز یک دستگاه تریلر حامل بار سنگ در جاده زنجان - دندی به علت تخطی از سرعت مجاز واژگون شد و راننده مصدوم نیز به منظور درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافت.
شیرمحمدی افزود: ساعت 23:45 نیز در کیلومتر 70 خط شمالی آزادراه زنجان - قزوین، یک دستگاه کامیون حامل بار قیر جامد بشکه ای به علت خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون شد و به خودرو نیز خسارت وارد شد.
به گزارش ایرنا، طی 11 ماه سالجاری 197 نفر در تصادف برون و درون شهر استان زنجان فوت کردند که از این تعداد 173 نفر در تصادفات رانندگی جاده ای و 24 نفر نیز در درون شهرها جان خود را از دست دادند.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
استان زنجان دارای 34 گردنه ارتباطی و 28 راهدارخانه است و گردنه های 'پاپایی، سرملی، سعید آباد، قلی کندی، چایرلو، دندی به تخت سلیمان، خانچایی، چفتان، دهجلال، گویجه ییلاق، کینه ورس، قره آقاج، اندآباد و لولک آباد' ازجمله گردنه هایی هستند که در محورهای مختلف این استان قرار دارند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.