مهرداد ستاره دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمار 12 نفر امسال و در مدت مشابه سال گذشته 19 نفر در استان زنجان بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده اند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان اظهار داشت: بیش از 437 نفر مصدوم ناشی از سانحه حین کار، 9 هزار و 409 نفر مصدوم در نزاع و نزدیک 6 هزار نفر مصدوم تصادفی، در پزشکی قانونی استان زنجان طی این مدت معاینه شده اند.
ستاره مجموع افراد معاینه شده که موفق به دریافت جوابیه معاینه ها طی سال جاری شده اند را بیش از 34 هزار مورد و آمار مدت مشابه در سال گذشته را بیش از 30 هزار مورد اعلام کرد.
وی تاکید کرد: تعداد افرادی که بر اثر مصرف مواد مخدر و روانگردان ها در این مدت فوت کرده اند 31 نفر بوده، که نسبت به 11 ماهه سال گذشته کاهش 26 درصدی داشته است.
مدیرکل پزشکی قانونی زنجان خاطرنشان کرد: طی این مدت هفت نفر بر اثر برق گرفتگی، 21 نفر بر اثر سانحه حین کار و 13 نفر به علت غرق شدگی فوت کرده اند.
مدیرکل پزشکی قانونی زنجان تعداد فوتی های ناشی از حوادث جاده ای در زنجان را طی سال جاری 197 نفر اعلام و از کاهش 12درصدی این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.