'محمود صیدانلو' در مجمع انتخابات هیات اتومبیلرانی و موتورسواری که در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار شد، افزود: موتورسواری و اتومبیلرانی به ترتیب دارای 15 و هشت رشته است و هیچ هیاتی نیز به تنهایی قادر به تامین زیرساخت ها نیست و از طرفی نیز جزو وظایف آنان نمی باشد.
وی تصریح کرد: طی 39 سال از عمر انقلاب اسلامی، از 15 هزار پروژه ورزشی اجرا شده در سطح کشور، هیچ پروژه ای مربوط به رشته ورزشی موتورسواری نیست.
صیدانلو افزود: در مناطق مختلف کشور ازجمله فارس، تبریز، رشت، گلستان، با حمایت وزارت ورزش و مدیران کل ورزش و جوانان، زمین برای احداث پیست موتورسواری تحویل هیات های استانی شده است.
رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: اتومبیلرانی و موتورسواری جزو رشته های ورزشی پرمخاطب است و در میان جوانان طرفداران زیادی را دارد.
وی اظهار کرد: با توجه به رویکرد اجتماعی و عمومی مردم به ویژه جوانان به این رشته ورزشی باید مدیران ارشد ورزش کشور، رویکرد خود را نسبت به اتومبیلرانی و موتورسواری تغییر دهند.
به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات هیات اتومبیلرانی و موتورسواری با حضور 'محمود صیدانلو' رئیس فدراسیون و 'علی خلیلی' مدیرکل ورزش و جوانان این استان، برگزار و 'یدالله واعظی' با کسب 14 رای از 16 رای ماخوذه، سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را به مدت چهار سال دیگر را عهده دار شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.