مسعود علیاری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس عیدی برای هر مستمری بگیر و بازنشسته این استان هشت میلیون و 475 میلیون ریال پرداخت می شود.
وی اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنان با حروف غ ، ذ ، ن، م آغاز می شود، عیدی خود را امروز/سه شنبه/ دریافت می کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: مستمری بگیرانی که هم نام خانوادگی شان با حروف ک، د، ش، ع در ١٦ اسفند و همچنین گروههای یاد شده ای که نام خانوادگی آنها با حروف گ، ل، و، ه، ی آغازمی شود، در روز ١٧ اسفند عیدی می گیرند.
وی یادآوری کرد: علاوه بر این در روز ١٧ اسفند عیدی مستمری بگیرانی که از بانکی غیر از بانک رفاه کارگران مستمری دریافت می کنند، به حساب آنها واریز خواهد شد.
علیاری افزود: در روز ١٩ اسفند ماه عیدی بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حروف ط، خ، س، ظ، ر، ق آن دسته از بازنشستگان و مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنها با حروف ح، ف ، ض، ز، ژ، ص، ج ، چ شروع می شود ، مستمری خود را در تاریخ ٢٠ اسفند دریافت کنند.
به گفته این مسئول، مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنها با حروف پ ، ت ، ث ، ب ، ا آغاز می شود نیز، در تاریخ ٢١ اسفند و افرادی که نام خانوادگی شان با حرف آ شروع می شود نیز در تاریخ ٢٢ اسفند ماه مبلغ عیدی خود را دریافت می کنند.
علیاری خاطر نشان کرد: طبق جدول زمانی اعلام شده پرداخت عیدی مستمری بگیران از تمامی شعب بانک رفاه کارگران انجام می گیرد.
به گزارش ایرنا، پیش از این نیز رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان استان زنجان گفت گفته بود ،هم اکنون 60 درصد بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی این استان حداقل حقوق یعنی 11 میلیون ریال و مابقی گروه ها مبالغ متغیری را دریافت می کنند.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.