اسماعیل موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری زنجان محل های مناسب برای احداث پایانه هایی مورد نظر را ندارد و در صورت همکاری دستگاه های متولی مانند اداره کل راه و شهرسازی و یا از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام این کار هموار می شود.
موسوی افزود: ورود بخش دولتی برای احداث پایانه های مسافری با سازه های سبک با مشکلاتی از قبیل زمان بر بودن اجرای پروژه و هزینه بالای آن چندان مقرون به صرفه نیست و این در حالی است که مشارکت بخش خصوصی طراحی و اجرای آن را در مدت کوتاهی امکان پذیر می کند.
وی بیان کرد: هم اکنون شهر زنجان یک پایانه مرکزی مسافربری واقع در میدان شیلات دارد که طی سالهای گذشته احداث شده و در این میان ساخت پایانه جدید در مقیاس بزرگتر مانند پایانه فعلی با توجه به بروز مشکلات گوناگون آن میسر نیست.
سرپرست امور فرهنگی و اجتماعی و سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان ادامه داد: جابجایی پایانه مسافربری شهر زنجان در طی دوره های مختلف شوراهای اسلامی شهر زنجان مطرح شد اما به دلایلی اجرایی نشد.
وی خاطرنشان کرد: تا کنون ابلاغی از سوی شورای شهر و شهرداری در ارتباط با احداث پایانه های مسافری با سازه های سبک انجام نگرفته است.
موسوی ابراز امیدواری کرد، سال آینده کار مطالعات احداث پایانه های مسافری با سازه های سبک در شهر زنجان آغاز شود.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری زنجان احداث و مدیریت پایانه های مسافربری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل را بر عهده دارد.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.