به گزارش ایرنا این رانندگان با تعطیل کردن خطوط واحد اتوبوسرانی عنوان کردند: پول های دستگاه کارتخوان نصب شده در اتوبوس های شرکت واحد بخش خصوصی به طور مستقیم به حساب آنها واریز نمی شود لذا همواره از سازمان اتوبوس رانی طلب دارند.
رئیس سازمان حمل و نقل ومسافربری بروجرد در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با نصب دستگاه های جدید در اتوبوس ها مشکل رانندگان برطرف می شود.
محمد چاقویی افزود: هزینه های بلیط مسافران در تعدادی از اتوبوس های بخش خصوصی در اواخر سال قبل و ابتدای امسال به حساب رانندگان واریز نمی شد که این موضوع به صورت جدی درحال پیگیری است.
وی اظهار کرد: درحالیکه از شهریور ماه امسال تاکنون حقوق کارکنان هر ماه واریز شده است ولی رانندگان اتوبوس حدود چهار ماه حقوق معوقه دارند.
رئیس سازمان حمل و نقل و مسافربری بروجرد افزود: از امروز به صورت پایلوت بر روی تعدادی از اتوبوس ها دستگاه جدید نصب شده که بعد از رفع نواقص به زودی بر روی 15 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی نیز نصب می شود که با این کار، هزینه های این دستگاه به حساب شخصی آنها واریز خواهد شد.
وی گفت: 100 دستگاه اتوبوس در بروجرد فعالیت دارد که 50 دستگاه مربوط به بخش خصوصی است و در تلاشیم تا مشکل طلب آنها برطرف شود.
7273/6052 خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.