سردار علی آزادی روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا، افزود: این میزان کشفیات مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد نشان می دهد.
وی اظهار کرد: طی مدت یاد شده در راستای مبارزه با مواد مخدر، پلیس زنجان 18 باند بزرگ توزیع مواد مخدر در سطح این را متلاشی کرد.
سردار آزادی با بیان اینکه در این رابطه 133 قاچاقچی مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند، افزود: طی 11 ماه سالجاری، پاکسازی مناطق آلوده در این استان نسبت به مشابه سال قبل 14 درصد رشد نشان می دهد.
فرمانده انتظامی استان زنجان باتاکید براینکه قطع کردن 3 ضلع مثلث تولید، توزیع و مصرف موادمخدر از جمله راه های مقابله با این پدیده خانمان سوز است، گفت: ریشه کن کردن پدیده مواد مخدر، نیازمند تعامل و همکاری تمام آحاد جامعه است.
سردار آزادی افزود: پلیس زنجان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در عملیات های خطیری که بسیاری از آنها نیز به صورت مسلحانه بوده، جانفشانی کرده و موفق به کشف و ضبط این مقدار مواد مخدر شده است.
وی تصریح کرد: پلیس در برخورد و مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر، قاطعانه عمل می کند و هیچ اغماضی هم در کار نیست.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.