به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر خرمدره با تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان حادثه هوایی یاسوج، افزود: انقلاب باعث عزت مردم ایران در دنیا شده است و برای نظامی که خون صدها هزار شهید ریخته شده است باید ایستادگی کنیم.
وی در ادامه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یعنی تداوم انقلاب و انتقاد از مسئولان با حمایت نظام قابل جمع است.
امام جمعه خرمدره ادامه داد: انتقاد از هر سه قوه و حتی رهبری مانعی ندارد و در دهه پیشرفت و عدالت عملکرد نظام در حوزه پیشرفت خوب است اما درحوزه عدالت همه مسئولان باید از مردم عذر خواهی کنند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه اشرافیگری در همه دوره ها وجود داشته و رشد کرده است، تاکید کرد: رفتن به سمت اشرافیگری، فکر کردن به بیگانه بجای تکیه بر مردم و توجه به طبقه مرفه بجای توجه به طبقه ضعیف ارتجاع از اهداف انقلاب است.
وی با اشاره به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، تصریح کرد: مهمترین هدف امور تربیتی حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ ارزش ها در مدارس است و انتقال ارزش های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی به مدارس، تربیت دانش آموزان در فضای انقلاب، شناخت و پرورش استعداد دانش آموزان و رشد دینی، عقلی، اجتماعی و حفظ مدارس از آسیبها از دیگر اهداف ستادهای امور تربیتی است.
امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه اگر تهذیب در عمل نباشد علم توحید هم ارزشی ندارد، بیان کرد: از نظر اسلام باید اول نیرو و استعداد انسان شناخته شود و سپس به تربیت او پرداخت، اسلام جهان بینی جدید، پیوند انسان با مبدا و جاودانگی است هرچند عواملی مثل وراثت، لقمه حلال و اجتماع در سرنوشت انسان موثر هستند اما تربیت جایگاه بسیار مهمی دارد.
وی در پایان آشوب طلبی گروهی به اسم دراویش در شب شهادت حضرت فاطمه(س) را محکم و شهادت پنج نفر از ماموران برقراری نظم و امنیت در حادثه خیابان پاسداران و سالروز تاسیس بنیاد مستضعفان و روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان را گرامی داشت.
7324/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.