به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان افزود: خوشبختانه با تشکیل ستاد خدمات سفر در سالهای گذشته همه دستگاههای متولی با توجه وظایف تعیین شده در ایام نوروز خدمات ارائه کردند و بر این اساس برای خدمات رسانی بهتر نیز باید ضعف ها بوجود آمده را برطرف کنند.
وی اظهار کرد: دستگاههای متولی همسو با فرا رسیدن بهار که فصل سر زندگی و بیداری است حرکت کنند و در راستای خدمات بهتر تلاش مضاعفی داشته باشند.
درویش امیری افزود: طبق ارزیابی انجام گرفته ستاد سفر سال گذشته برخی دستگاههای اجرایی و متولی شایسته تقدیر شدند وبرخی دیگر نیز به معنای نوروز بانان بی نوروز بودند که در خدمت رسانی به مردم و مسافران از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
وی بیان کرد: همه دستگاههای اجرایی این استان با توجه به تکالیف تعیین شده در ایام نوروز و برای مقابله با بروز حوادث غیرمترقبه مانند سیل، یخبندان نیز تمهیدات لازم را اندیشیده و آمادگی کاملی داشته باشند.
استاندار زنجان گفت: رفتارها، ارائه خدمات و برخورد ها از شان و منزلت مردم این استان حکایت دارد و هر چقدر آمادگی ها بیشتر و به وظایف عمل شود، میزان شایستگی ها به نمایش گذاشته می شود.
وی یادآوی کرد: شهر باید با حال و هوای بهار آراسته شود و در این میان شهرداری ها وظایف مهمی در آراستگی و آماده سازی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی دارند.
درویش امیری افزود: مسیر منتهی به شهر باید بیش از گذشته آماده استقبال از مسافران نوروزی شود و در هنگام ورودی این مهم ملموس و مشهود باشد.
وی بیان کرد: ورودی شهر بویژه عوارضی باید متناسب با مرکز استان آراسته شود واین در حالی است زباله های زیادی در خروجی شهر و ورودی شهر انباشته شده و شهرداری و فرمانداری به این موضوع رسیدگی کنند.
استاندار زنجان ادامه داد: دستفروشان عوارضی شهر زنجان ساماندهی شوند و اگر در دیگر شهرهای استان نیز چنین مشکلی وجود دارد ، کارهای لازم انجام گیرد.
وی خاطر نشان کرد: مسئول سفر شهروندان نیستیم ، بلکه باید مقدمات سفر خوب و خوش را بری مسافرانی که وارد این شهر و یا از شهر خارج می شوند مهیا شود.
درویش امیری افزود: نیروی انتظامی نیز با مردم مدارای بیشتری داشته باشند و با سازو کارهایی زمینه اقامت بهتر و بیشتر مسافران و گردشگران را فراهم کنند.
وی بیان کرد: کمیته نظارت و تنظیم بازار نیز یک هفته قبل از سال تحویل و پس از آن تلاش کند تا در حق مردم بی مهری و ظلم نشود و نظارت بیشتری در این بخش اعمال شود.
استاندار زنجان خاطر نشان کرد: تبلیغات و اطلاع رسانی نقش بسیار مهمی در جذب و ماندگاری بیشتر مسافران و گردشگران به این استان دارد و این موضوع باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، استان زنجان در 320 کیلومتری تهران و در مسیر استانهای شمال غربی کشور قرار دارد.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.