به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که در سرسرای جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به هجمه و توطئه دشمنان، انقلاب اسلامی در مقطع حساسی قرار دارد، از همین رو یکپارچگی ملت اسلامی ایران در برابر استکبار، بیش از گذشته حایز اهمیت است.
رنجبر از مسیر چهار راه بسیج به سمت چهار راه مدرس به عنوان مسیر اصلی راهپیمایی 22 بهمن امسال یاد کرد و افزود: این راهپیمایی راس ساعت 9 و 30 دقیقه صبح 22 بهمن آغاز می شود و به چهار راه مدرس که محل اصلی تجمع است، ختم می شود.
وی با تاکید براینکه تا به امروز همواره شاهد جانفشانی سربازان انقلاب در همه عرصه های پاسداری هستیم، ادامه داد: انقلاب خون بهای این عزیزان است و در راستای نگهبانی از آن، باید مراسم را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم.
رنجبر اظهار داشت: تجربه ثابت کرده هر زمان که شاهد حضور پررنگ مردم در صحنه و در عرصه دفاع از این انقلاب بوده ایم توطئه دشمنان خنثی شده و موجب عقب نشینی آنان شده است.
فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: امسال مردم در راستای ناامید کردن دشمنان حضور بهتری از سالیان گذشته خواهند داشت و برخلاف تبلیغات بی وقفه بیگانگان و دشمنان، می دانیم مردم حافظان این انقلاب در هر شرایطی هستند و اکنون زمینه حضور بیش از گذشته فراهم شده است.
وی با تاکید براینکه امسال همه ادارات مربوطه در راستای زیباسازی و برپایی برنامه های متنوع در مسیر راهپیمایی نقش دارند، ادامه داد: همه دستگاه ها باید برای برگزاری بهتر خدمات رسانی تلاش کنند و هرکدام از ارگان ها باید وظایف محوله را به خوبی انجام دهند.
فرماندارکرمانشاه با تاکید براینکه راهپیمایی امسال هرچه مفرح تر، متنوع تر و باشکوه تر از سالیان گذشته برگزار می شود، اظهار داشت: براساس مکاتبات انجام شده نورافشانی در شب پیروزی انقلاب انجام می شود.
8066/7460 خبرنگار:زهره کریم زاده ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.