علی مدقالچی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر اکیپ های ویژه نوروز علاوه بر اکیپ های عادی در همه شهرستان های استان زنجان با همکاری پلیس راه برای رفع نواقص اتوبوس ها و سواری های مسافربری جاده ای فعال شده است.
به گفته وی، در هر شهرستانی یک اکیپ ویژه فعالیت می کند که برای شهرستان ابهر 2 اکیپ فعال شده است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان افزود: این اکیپ ها در عوارضی ها، پایانه های باری و مسافربری مستقر هستند و باید نواقص همه اتوبوس ها و سواری های مسافری این استان تا آغاز سفرهای نوروزی رفع شود.
مدقالچی تاکید کرد: طی جلسه ای ویژه نوروز که با حضور نمایندگان شرکت های مسافربری، شهرداری، بخشداری ها تشکیل شد مقرر شد پایانه مسافری شهر زرین آباد در شهرستان ایجرود راه اندازی شود و پایانه مسافری قیدار نیز با کیفیت مطلوبی اقدام به ارائه خدمات کند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: مسافران در صورت داشتن شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از طرف شرکت های مسافربری و رانندگان موارد را با سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 جهت بررسی اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، 35 شرکت و موسسه های مسافربری در استان زنجان فعال است و این شرکت ها به صورت یک تا سه منظور منظوره فعال هستند که از این تعداد فقط 14 شرکت در شهر زنجان خدمات ارائه می دهد.
104 دستگاه اتوبوس ویژه، 78 دستگاه اتوبوس وی آی پی، 335 دستگاه مینی بوس و 617 دستگاه سواری در استان زنجان در جابجایی مسافر خدمات ارائه می دهند.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.