به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان افزود: این استان یک میلیون و 57 هزار نفر جمعیت دارد در حالی که مجموع بیمه شدگان این استان به یک میلیون و 202 هزار نفر می رسد.
وی اظهار کرد: شایسته است همپوشانی بیمه ها و برخورداری یک نفر از چندین صندوق بیمه، پیگیری و پالایش لازم در این زمینه انجام شود.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: تمام دستگاه های دارای مسئولیت در حوزه بیمه ای و خدمات درمانی باید به سرعت این پالایش را انجام دهند و از فشار وارد شده به منابع هزینه ای دولت کم کنند.
وی اضافه کرد: عملکرد دستگاه در عمل به مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی ارزیای شود و مدیران در خصوص محقق نشدن 100 درصدی آنها و موانع پیشرفت توضیح دهند.
درویش امیری اضافه کرد: اسفند ماه پایانی سال، زمان دریافت گزارش عملکردهاست تا بتوان به دولت و در نهایت به رهبر معظم انقلاب گزارش تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را ارائه کرد.
استاندار زنجان گفت: در سال 95 و 96، بخشی از اختیارات وزارت خانه ها به استان ها واگذار شد؛ در سمینار اخیر استانداران هم بنا به درخواست استانداران مقرر شد بخشی از اختیارات دولت بویژه در حوزه سیاست های تکلیفی به استانداران واگذار شود.
وی خاطر نشان کرد: باید به نحوی از اختیارات واگذار شده در سال های 95 و 96، استفاده می شد که دولت احساس می کرد که در صورت واگذاری امور به استان ها کارها سریعتر و بهتر پیش می رود و محقق می شود.
درویش امیری با بیان اینکه همه تلاش کشور در بخش تولید و اشتغالزایی متمرکز شده است، ادامه داد: دریافت این اخبار که در سال 96، هیچ واحد تولیدی تعطیل نشده در استان زنجان نشان از ثمر بخش بودن این تلاش ها دارد.
استاندار زنجان گفت: همه مسئولان جمع شده اند تا برای جوانان بیکار، اشتغالزایی کنند و تمام تلاش ها و هدف توسعه استان بر کمک به تولید و جذب سرمایه گذاری متمرکز شده است.
وی یادآور شد: برخی در این میان برای ملتهب سازی فضای استان تلاش نکنند و اجازه بدهند که کارها بدرستی پیش برود و در کنار این پیشرفت بتوان سرمایه گذاری را جذب و جوانان را به آینده امیدوار کرد.
بنابر آمار اعلام شده از سوی بیمه سلامت، در زنجان 525 هزار نفر تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی و 620 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند و با احتساب سایر صندوق های بیمه ای، تعداد افراد بیمه شده در این استان به یک میلیون و 202 هزار نفر می رسد.
3001/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.