احمد بیگدلی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به محدود بودن اعتبارات عمرانی در بودجه سال 97 اشاره کرد و افزود: با وجود این محدویت، با پیگیری های انجام شده، 100 میلیاردریال اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 240 تختخوابی خدابنده اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث بیمارستان جدید در خدابنده تا پایان سال جاری آغاز می شود، خاطر نشان کرد: احداث بیمارستان جدید در خدابنده نیاز جدی و حق طبیعی مردم این شهرستان بود که سال گذشته پیگیری ها برای اخذ مجوز ساخت آن به ثمر نشست.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین با رایزنی ها و پی گیری های انجام شده، حدود 80 میلیارد ریال اعتبار در بودجه سال 97 برای تکمیل پروژه 2 بانده شدن راه ارتباطی سلطانیه - خدابنده - کبودرآهنگ اختصاص یافت.
بیگدلی با بیان اینکه طی 3 سال گذشته تغییرات اساسی در روند اجرای پروژه 2 بانده کردن محور سلطانیه - خدابنده - کبودرآهنگ به وجود آمده است، اظهار کرد: امسال حدود 210 میلیارد ریال اعتبار برای اجری این پروژه اختصاص داده شد که این رقم به اندازه اعتبارات پنج سال گذشته بود.
شهرستان خدابنده با چهار بخش، هفت شهر و بیش از 220 روستای دارای سکنه، 164هزار نفر جمعیت دارد.
این شهرستان در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.
8068/7312
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.