احمد بیگدلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طی 3 سال گذشته تغییرات اساسی در روند اجرای پروژه 2 بانده کردن محور سلطانیه - خدابنده - کبودرآهنگ به وجود آمده است، افزود: سال 96 حدود 210 میلیارد ریال اعتبار برای اجری این پروژه اختصاص داده شد که این رقم به اندازه اعتبارات پنج سال گذشته بود.
وی به محدودیت اعتبارات عمرانی در سال آینده اشاره کرد و ادامه داد: به دلیل این محدودیت قرار است اعتبارات عمرانی در ابتدا برای طرح های دارای اولویت اختصاص داده شود و پروژه 2 بانده کردن محور سلطانیه- خدابنده - کبودرآهنگ نیز جزو طرح های اولویت دار تعریف شده است.
بیگدلی اظهار کرد: با اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه 2 بانده کردن محور سلطانیه- کبودرآهنگ در سال 97، بیش از 50 درصد این پروژه در سال آینده تکمیل می شود.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکمیل پروژه راه ارتباطی سلطانیه - خدابنده - کبودرآهنگ از طرح های اولویت دار برای شهرستان خدابنده است، افزود: تسریع در اجرا و تکمیل این پروژه تاثیر بسزایی در توسعه شهرستان خدابنده خواهد داشت.
شهرستان خدابنده با چهار بخش، هفت شهر و بیش از 220 روستای دارای سکنه، 164هزار نفر جمعیت دارد.
این شهرستان در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.