به گزارش ایرنا، محمد عزیزی سخنران ویژه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میدان انقلاب ابهر، افزود: خروش مردم اقتدار ایران را به رخ می کشد و معنای این حضور ابنوه منسجم و متحد هر ساله این است که انقلاب اسلامی و نظام بر خاسته از آن متکی بر ایمان و آزادگی بوده و علت اصلی نا توانی دشمنان در متزلزل کردن انقلاب همین حضور است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه این روز هر ساله نقشه ها و توطئه های دشمنان و نا اهلان انقلاب را نقش بر آب می کند، تاکید کرد: دنیا باید بداند با ایران و ایرانی با احترام برخورد کند ایرانی اگرچه مشکل دارد اما ایرانش و انقلابش را با دنیا عوض نمی کند.
وی یادآور شد: امروز تمام سعی و تلاش دشمنان این نظام این است که انقلاب و رهبری آن را از یاد مردم ببرند اما امروز بار دیگر اراده وعظمت نظام، انقلاب و رهبری را به رخ جهانیان کشیدند.
نماینده مردم ابهر، خرمدره، سلطانیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز مردم ایران یکبار دیگر با آرمان های انقلاب ،رهبری ، شهد و ایثارگران خود تجدید میثاق کردند.
عزیزی افزود: امروز حفظ نظام و انقلاب گروه،جناح و چپ و راست نمی شناسد امروز اصل انقلاب و اصل نظام راه هدف گرفته اند همه باید برای حفظ انقلاب تلاش کنیم و اختلاف ها باید کنار گذاشته شود.
عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به انیکه انقلاب حاصل خون شهدا و رشادت ایثارگران و جانبازان است اظهار کرد: این انقلاب ساده به دست نیامده که بخواهیم ساده از دست بدیم و همه وظیفه داریم در این دوران این حماسه را گرامی بداریم و نسل سوم انقلاب را بیدار و آماده ادامه مسیر انقلاب کنیم.
نماینده مردم ابهر، خرمدره، سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه باید زیر نظر عمود خیمه انقلاب گوش به فرمان باشند، تاکید کرد: دنیا به دنبال نا کار آمد جلوه دادن نظام بویژه ناکار آمد نشان دادن دین در اداره امور کشور است و امروز جامعه ما تشنه مهربانی و رفاقت است .
به گزارش ایرنا، مردم انقلابی ابهر هم گام با سرتا سر ایران اسلامی با حضوربا شکوه در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان ها انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
8068/7324
خبرنگار: اکرم بیات*** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.