به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام ورزشی شهرستان ابهر در جمع خبرنگاران، افزود: سرانه ورزشی کشور با توجه به امکانات ورزشی که وزارت ورزش، نیروهای مسلح دانشگاه ها، آموزش پرورش، شهرداری ها و سایر دستگاه ها در اختیار دارند بسیار بیشتر از آمار اعلامی حال حاضر است و این سرانه 80 صدم نیست.
وی اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه به عنوان متولی این مهم، در حال گردآوری آمارها از سایر دستگاه ها برای محاسبه دقیق سرانه ورزشی است.
وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: هم اکنون این وزارتخانه هشت هزار مکان ورزشی، نیروهای مسلح حدود 7 تا 8 هزار فضای ورزشی، وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی حدود 400 مجتمع ورزشی و وزارت آموزش و پرورش 3 هزار فضای و اماکن ورزشی در اختیار دارند علاوه بر این ها، شهرداری های سراسر کشور اماکن ورزشی بسیاری را احداث و بهر ه برداری کرده اند و سرانه ورزشی بسیار بیشتر از آمار کنونی است.
این مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه طرح های نیمه تمام شهرستان ابهر سالها نیمه کاره رها شده و در این چند سال برای آنها اتفاقی نیفتاده است.
وی اظهار کرد: سیاست وزارت ورزش و جوانان این است که اولویت را به تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا 70 درصد بدهد، اما طرح های نیمه تمام شهرستان ابهر در حدود 50 درصد پیشرفت دارند.
سلطانی فر خاطرنشان کرد: امیداروایم که با منابعی که از ردیف های استانی و ملی به این طرح ها اختصاص می یابد بتوانیم تا پایان فصل کاری سال 97 این طرح ها را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در ابتدای سفر یک روزه خود به استان زنجان، در جریان عملیات اجرایی استادیوم سه هزار نفری ابهر قرار گرفت.
استخر صائین قلعه و استخر تمرینی هیدج دومین مقصد سلطانی فر در بازدید از طرح های عمرانی حوزه ورزش بود که برای استخر صائین قله اعتبار 14 میلیارد ریالی و استخر تمرینی هیدج اعتبار 15 میلیارد ریالی پیش بینی شده است.
سلطانی فر پس از این بازدیدها، برای حضور در مراسم اختتامیه بیشت و هشتیمن دوره مسابقات بین المللی جام فجر که از 16 بهمن در زنجان آغاز شده است، بازدید از مهرانه، بهره برداری از چند واحد صنعتی از جمله واحد صنعتی گالوانیزه شمش و کیمیای زنجان گستران، دیدار با امام جمعه و حضور در جمع فعالان اقتصادی به شهرستان زنجان سفر کرد.
شهرستان ابهر با 155 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق زنجان واقع است.
7324/8068
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.