به گزارش ایرنا، رئیس فدراسیون بدمنیتون کشور در این آیین گفت: رقابت های بین المللی بدمینتون فجر ایران که از مهمترین رقابت های جهان به شمار می آید، هرسال با حضور بدمینتون بازان مطرح جهان و ایران و با نظم و انضباط خاص و با موفقیت برگزار می شود.
محمدرضا پوریا، با بیان اینکه اخلاق مداری در ورزش بدمینتون در سرلوحه کارها قرار دارد، افزود: امسال از سوی فدراسیون، افتخار میزبانی این رقابت ها به استان زنجان واگذار شد و امید می رود میزبان خوبی در راستای سربلندی هرچه بیشتر جمهوری اسلامی باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نیز در این آیین، ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: با تلاش های بی وقفه دست اندرکاران، بستر و زمینه برای برگزاری این رقابت های بین المللی بدمینتون، فراهم شد که جای قدردانی دارد.
وی اظهار کرد: زنجان، استانی ورزش دوست و با وجود نونهالان و نوجوانان، این رشته ورزشی علاقه مندان بسیاری را به سوی خود جلب و جذب کرده است.
موسوی تصریح کرد: زنجان ورزشکاران توانمندی دارد و امید می رود بیش از پیش شاهد حضور قهرمانان ورزش این استان در مسابقات برون مرزی باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان هم در این آیین گفت: برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران در زنجان افتخاری برای این استان محسوب می شود.
علی خلیلی افزود: بازیکنان مطرح و شاخصی از 14 کشور جهان در این پیکارها حضور دارند و امیدوارم میزبانی شایسته و نماینده ای لایق در برگزاری این رقابت ها باشیم.
وی اظهار کرد: بدمینتون بازان کشورهای 'آلمان، ترکیه، هند، جمهوری آذربایجان، ویتنام، اردن، عراق، میانمار، استرالیا، مالزی، پرتغال، مکزیک، سوریه، مولداوی و ایران' در این مسابقات حضور دارند.
به گزارش ایرنا، مسابقات بین المللی بدمنتون فجر، تاکنون به میزبانی تهران برگزار می شد که امسال میزبانی این دوره از رقابت ها به استان زنجان داده شد و جوایز آن نیز 25 هزار دلار است.
6084/ 8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.