رئیس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: در بخش بانوان این رقابتها که از صبح امروز در مجموعه ورزشی مادران و کودکان آغاز شد بدمینتون بازان کشورهای مولداوی، هند، ویتنام، مکزیک، میانمار، مالزی و ایران به مصاف هم می روند.
محمود انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های بخش مردان نیز از بعدازظهر امروز در همین مکان آغاز خواهد شد و انتظار می رود علاقه مندان به ورزش بدمینتون به منظور ترغیب و تشویق بازیکنان ایران در سالن مسابقات حضور یابند.
وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران، امتیازی المپیک محسوب می شود بنابراین بازیکنان قدر و توانمندی از کشورهای مختلف که صاحب نام در این رشته ورزشی هستند در این پیکارها حضور یافته اند.
سرمربی تیم ملی بدمینتون نوجوانان و جوانان بانوان کشور نیز با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته، بستر برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت های مهم فراهم است، گفت: بدمینتون بازان 'مالزی، هند و ویتنام' از رقیبان اصلی بازیکنان ایرانی در این مسابقات هستند که امید به کسب پیروزی بازیکنان ایران را داریم.
فریبا جلالیان، میزان آمادگی بدمینتون بازان ایران را خوب ارزیابی کرد و افزود: 25 بدمینتون باز زن از استان های مختلف ایران در این پیکارها که تا 19 بهمن جاری جریان خواهد داشت رقابت خواهند کرد.
مسئول کمیته داوران این مسابقات نیز گفت: 24 داور اول (بالا) '12 مرد و 12 زن' و 40 داور خط '20 مرد و 20 زن'، این دوره از رقابت های بین المللی بدمینتون فجر ایران را که به میزبانی زنجان برگزار می شود، قضاوت می کنند.
ابوالفضل مهاجر بختیاری افزود: در این مسابقات داور خارجی وجود ندارد و سرداوری رقابت ها بر عهده خانم 'سندی' که ناظر فدراسیون جهانی و کنفدراسیون بدمینتون آسیا و کمک داور نیز 'فریبا مددی' از ایران است.
به گزارش ایرنا، بعدازظهر امروز /دوشنبه 16 بهمن/ آیین افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران با حضور 'محمدرضا پوریا' رئیس فدراسیون در مجموعه ورزشی مادران و کودکان زنجان واقع در اراضی پائین کوه این شهر برگزار خواهد شد.
بدمینتون بازان 15 کشور 'آلمان، ترکیه، هند، جمهوری آذربایجان، ویتنام، اردن، عراق، میانمار، استرالیا، مالزی، پرتغال، مکزیک، سوریه، مولداوی و ایران' در این مسابقات حضور دارند.
مسابقات بین المللی بدمنتون فجر، تاکنون به میزبانی تهران برگزار می شد که امسال میزبانی این دوره از رقابت ها به استان زنجان داده شد و جوایز آن نیز 25 هزار دلار است.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.