به گزارش ایرنا، جعفر گلمحمدی روز پنجشنبه در جمع قضات استان زنجان در جریان بازدید از زندان مرکزی زنجان، افزود: عمل به قانون و سیاست های قوه قضائیه همواره بالاتر از اعمال اعتقادات شخصی در جریان یک پرونده است.
گلمحمدی تاکید کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب در برخی موضوعات وسط میدان هستند، یعنی ما مسئولان در آن بخش و در میدان مبارزه خوب عمل نکردیم، در واقع ایشان جهت جبران کم کاری ما پا به میدان گذاشته اند.
رئیس کل دادگستری زنجان گفت: مسئولان دستگاه قضایی، قضات دادگاه ها و محاکم باید نهایت تلاش خود را در حوزه مسئولیتشان انجام دهند، تا امور مردم در این حوزه با سهولت بیشتری انجام گیرد.
وی برطرف کردن نیازهای مردم توسط هر فردی را یک نعمت بزرگ الهی عنوان و خاطرنشان کرد: نیاز مردم به دستگاه قضا و رای قاضی در واقع توفیق خدمت از جانب خدا برای آن مسئول است، این فرصت و لطف بزرگ را از دست ندهیم.
رئیس کل دادگستری زنجان تصریح کرد: افزایش سرعت رسیدگی به پرونده ها، صرفه اقتصادی، حفظ شان و آبروی مردم از مهمترین دستاوردهای ابلاغ الکترونیکی در سیستم قضایی به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، قوه قضائیه از محل اجرای همین موضوع، بیش از 400 میلیارد ریال در سال گذشته صرفه جویی داشته است.
دادگستری استان خراسان رضوی بعد از اجرای ابلاغ الکترونیکی، 150 نفر از نیروهای ابلاغ کننده خود را کاهش داده است و در جای دیگری از سیستم قضایی از آنها بهره می برد.
بازدید قضات و مسئولان دستگاه های قضایی از زندان مرکزی زنجان به مناسبت ایام دهه فجر و رسیدگی به پرونده های زندانیان انجام گرفت.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.