به گزارش ایرنا، نمازگزاران در حالی که تصاویر شیخ عیسی قاسم، رهبر معظم انقلاب، حضرت امام راحل و پلاکاردهایی با مضمون حمایت از انقلاب بحرین را در دست داشتند، با تجمع در میدان جانبازان این شهر و حرکت به سمت چهار راه شهدا با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود حرکت ددمنشانه دولت بحرین در حمله به شیعیان بحرینی، سلب تابعیت و صدور حکم زندان برای شیخ عیسی قاسم مبنی بر اقامت اجباری او در خانه را محکوم کردند.
همچنین راهپیمایان با شعارهای 'آل خلیفه آل ابوسفیان است در خدمت آمریکای شیطان است' و 'آل خلیفه فاسد و بی حیا مزدور شیطان بزرگ آمریکا است' خواستار سرنگونی این رژیم و آزادی ملت بحرین شدند.
مردم همیشه در صحنه قم همچنین با فریادهای 'حاکم بحرین شده پریشان از شیخ عیسی قاسم قهرمان' ، 'آیت حق شیخ عیسی قاسم است حمایت از پیرو حق لازم است' و همچنین شعار 'این شیخ آزاده هدایتگر است او تابع ولایت و رهبر است' بر ملیت بحرینی آیت الله قاسم تاکید کردند، و خواستار ماندن او در زادگاهش بحرین شدند.
نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه روز سه شنبه دوم خردادماه جاری با حمله به طرفداران شیخ عیسی قاسم پنج تن را شهید، بیش از 200 تن را زخمی و عده بسیاری را نیز دستگیر کردند.
این حمله وحشیانه پس از آن رخ داد که دستگاه قضایی آل خلیفه روز یکشنبه هفته جاری با صدور حکمی شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور را به یک سال حبس تعلیقی محکوم کرد.
7403/ 6133/ خبرنگار محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.