بهمن الله مرادی روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه افزود: بهبود ولتاژ منطقه دانسفهان و اسفرورین، ایجاد ظرفیت لازم در جهت تامین برق متقاضیان جدید منطقه و همچنین تعدیل بار پستهای 230 تاکستان و بوئین زهرا، طرح ورود و خروج خط230 تاکستان بوئین زهرا در پست 230حسین آباد بصورت 2 مداره بطول 25 کیلومتر از جمله پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر امسال است.
به گفته وی، تامین برق صنایع شهرک صنعتی البرز و تعدیل بار پستهای موجود در منطقه ، بهره برداری از پست 63.20 کیلوولت البرز 5 با 2 دستگاه ترانس 40 مگاولت آمپر، احداث پست سیار 63.20 کیلوولت کاسپین (خزر) به جهت تامین بارمتقاضیان شهرک صنعتی کاسپین نیز از دیگر پروژه های قابل بهره برداری این شرکت به شمار می رود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان، افزایش ظرفیت خط رازی ناصرآباد( استفاده از هادی های پر ظرفیت )، خط 63 کیلوولت پست 230 البرز - البرز5،خط 63 کیلوولت پست 230 البرز - البرز 5و دو دستگاه پست سیار 63.20 کیلوولت GIS خمسه از دیگر پروژه های دهه فجر در این شرکت برشمرد.
اله مرادی خاطرنشان کرد: قبل از آغاز دهه فجر علاوه بر 17 پروژه، 24 پروژه با 851 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
به گفته وی، پروژه های در دست اقدام شرکت توزیع برق منطقه ای در بخش های پست های انتقال و فوق توزیع 58 پروژه با 2 هزار و 432 هزار میلیارد ریال است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان گفت: در بخش خطوط انتقال و فوق توزیع 33 پروژه بابیش از 757 میلیارد ریال اعتبار در دست انجام قرار دارد.
الله مرادی به مهمترین شاخص ها و اقدامات این شرکت اشاره کرد و یادآورشد: مشترک برق سنگین با بیش از مگاوات برق با شرکت برق منطقه ای استان زنجان قرارداد دارند که 209 مگاوات آن در زنجان و 76 مگاوات آن نیز در استان قزوین است که از خدمات این شرکت بهره مند هستند.
وی ادامه داد: مشترکان برق زیر هفت مگاوات و کوچک تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق قراردارند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان گفت: شرکت برق در این صنعت شامل بخش های تولید، انتقال و توزیع می شود.
به گفته الله مرادی، وظیفه این شرکت را انتقال انرژی برق تولید شده از نیروگاه ها و رساندن آن با ولتاژ 20 کیلوولت به شرکت های توزیع است.
وی خاطرنشان کرد: شرکت برق منطقه ای استان زنجان جزو 16 شرکت برق منطقه ای در کشور به شمار می رود و برق صنایع سنگین در استان های زنجان و قزوین را تامین می کند.
به گزارش ایرنا، شرکت برق منطقه ای استان زنجان دارای 16 مشترک است که از این تعداد 12 مشترک در زنجان و 4 مشترک در استان قزوین قرار دارد.
مشترکان استان زنجان شامل ریخته گری ایران خودرو، سیمان خمسه و زنجان، تلمبه خانه ایده لو، کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان، آینده سازان فولاد البرز، شرکت پارس حیات، نورد فولاد کاران، ذوب آهن البرز غرب، و ریخته گری سهند است.
شرکت هفت الماس، تلمبه خانه اشتهارد، شرکت نورد آریان فولاد، ذوب آهن آریان بوئین زهرا نیز از مشترکان شرکت برق منطقه ای استان زنجان در قزوین هستند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.