به گزارش ایرنا، رضا عسگری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان به ضرورت انعکاس تلاش ها و کارهای انجام شده در دستگاهای اجرایی به مردم اشاره کرد و افزود: همواره باید از طریق رسانه ها و سایر راه های ارتباطی با مردم صحبت کنیم و اگر مسائل و مشکلاتی هم هست، آنها را با زبان کارشناسانه و دقیق مطرح کرده و با مردم در میان بگذاریم.
وی به لزوم برنامه محوری در فعالیت ها تاکید کرد و ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی باید تکالیف و وظایف خود را با نگاه و اشرافیت به سند چشم انداز، برنامه ششم توسعه و برنامه سالیانه که در قالب بودجه اعلام می شود دنبال کنند.
عسگری تصریح کرد: مدیران اجرایی باید اخبار مربوط به بودجه را با حساسیت دنبال کنند چرا که هر چه ردیف های بودجه را خوب بشناسند می توانند جذب خوبی از محل ردیف ملی داشته باشند.
فرماندار زنجان بر لزوم تدوین سند توسعه این شهرستان تاکید کرد و گفت: بعضی از کارهای روی زمین مانده، ناشی از محدودیت ها و مشکلات قانونی نیست بلکه منشا آنها وجود بی تفاوتی در رسیدگی به امور است که باید در دستگاه های اجرایی این معضل رفع شود چرا که مردم چنین بی توجهی هایی را به پای نظام می نویسند.
عسگری تکریم ارباب رجوع، مراعات حقوق شهروندی و سرعت در خدمت رسانی در دستگاه های اجرایی خواستار شد و افزود: اگر نگاه مسئولانه نداشته باشیم، کاری ازپیش نخواهد رفت.

** بهره بردای از 318 طرح با اعتبار 160 میلیارد تومان در شهرستان زنجان در دهه فجر
فرماندار شهرستان زنجان از افتتاح 318 طرح با اعتبار 160 میلیارد تومان در این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در حوزه اشتغال و تولید، بالغ بر 50 میلیارد تومان سرمایه گذاری محقق شده که زمینه ایجاد 592 فرصت شغلی را فراهم کرده است.
عسگری اظهار کرد: در بخش کشاورزی نیز 23 طرح با اعتبار900 میلیون تومان به بهره برداری می رسد که در نتیجه آن برای 253 نفر شغل ایجاد می شود.
وی افزود: در ایام دهه فجر امسال طرح گاز رسانی به 20 روستای شهرستان زنجان با اعبتار 18 میلیارد تومان افتتاح می شود.
عسگری ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان نیز برای ارتقای شاخص ها، 17 پروژه با اعتبار 31 میلیارد تومان به مرحله بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: در حوزه فناوری اطلاعات پنج پروزه شاخص با اعتبار 20 میلیارد تومان فتتاح می شود.
عسگری به اقدامات محرومیت زدایی کمیته امداد و بهزیستی در خصوص تامین مسکن و توانمندسازی جامعه هدف اشاره کرد و افزود: طرح های قابل توجهی در این حوزه در دهه فجر امسال در سطح شهرستان به بهره بردای می رسد.
فرماندار زنجان بر مردمی بودن و حضور پررنگ در برنامه های بزرگداشت دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی باید وحدت و انسجام خود را با حضور با شکوه در صحنه، به نمایش بگذاریم.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.