دکتر پرویز قزلباش روز پنجشنبه در بازدید از ایرنای مرکز زنجان بااشاره به وضعیت مالی و لایحه بودجه سال آینده کشور، تاکید کرد: کمبود اعتبارات این بخش نظام سلامت زنجان را با چالش مواجه خواهد کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با ناکافی خواندن افزایش هفت درصدی در سرجمع بودجه این دانشگاه گفت: از همین رو برای حفظ و ارتقای دستاوردهای بخش بهداشت و درمان و ادامه اجرای طرح بزرگ تحول نظام سلامت در زنجان باید همه مسئولان ذیربط، از جمله نمایندگان زنجان در مجلس شورای اسلامی برای جذب بودجه مناسب در بخش مهم سلامت اقدامات لازم را انجام دهند.
قزلباش تصریح کرد: هرچند استان زنجان در پرداخت معوقات و مزایا و کارانه کادر درمانی و پزشکی خود جزو 30 درصد استان های بالای جدول است، اما با این وجود 9 ماه در پرداخت های پرسنل غیرپزشک و 12 ماه در پرداختی های پزشکان تاخیر دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با بیان اینکه رسانه ها صدای مردم و مسئولان هستند، گفت: رسانه ها می توانند با ایفای نقش موثر خود در راستای پیشبرد اهداف بخش های مختلف در کشور و استان به مسئولان در آگاه سازی مردم کمک کنند.
قزلباش گفت: نظام سلامت همواره زیر ذره بین مردم بوده و حساسیت های مردم در حوزه سلامت به حق است، از همین رو رسانه ها باید در این زمینه آگاه سازی و روشنگری های مورد نیاز را برای بهبود وضعیت این بخش به کار گیرند.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.