به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر خرمدره با گرامیداشت سالروز بازگشت امام (ره) به میهن و حماسه شهر آمل در بهمن 1360، افزود: دشمن در تلاش است اثبات کند درکشور حقوق بشر نقض می شود یا اینکه منابع کشور در جبهه مقاومت هزینه می شود در حالیکه اگر جبهه مقاومت نبود الان کشور در محاصره دشمن بود.
وی در ادامه با اشاره به دهه فجر و اهمیت یادآوری خاطرات انقلاب، اظهار کرد: یاد آوری خاطرات انقلاب به شناخت چهره واقعی رژیم ستمشاهی کمک می کند، که در مقابل مردمش با قدرت ظاهر می شد ولی غلام حلقه به گوش غربی ها بود.
امام جمعه خرمدره ادامه داد: یادآوری برکات مادی و معنوی انقلاب که موجب رهایی از بردگی و ایستادن در بام عزت جهانی در4 دهه مبارزه با آمریکا و حامیانش که بارها در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده است برای جوانان امروزی بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به سخن امام راحل در مورد تغییر سرنوشت به دست خود مردم، تصریح کرد: شما باعث تغییرات می شوید اگر ظلم را قبول کنید شکست خورده هستید و قدرت های ظالم بر شما حکمرانی می کنند اما اگر ایستادگی کنید حرکت خواهید کرد و هر روز پیشرفت را خواهید دید.
حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: انقلاب ما انقلاب درونی بود یعنی مردم به آن درجه از رشد و آگاهی رسیده بودند که انقلاب اسلامی را رقم زدند.
وی با اشاره به عوامل پیشبرد انقلاب ازدیدگاه امام خمینی(ره) ، تاکید کرد: حفظ وحدت در اسلام، حضور رهبری دینی، حضور مردم در صحنه، ساده زیستی دولتمردان و وحدت کلمه از عوامل پیشبرد اهداف انقلاب است.
امام جمعه خرمدره با اشاره به دستاوردهای بسیار انقلاب، بیان کرد: از مهمترین این دستاوردها می توان به آشنایی مردم با قرآن، عمومی شدن فرهنگ دیانت، ارتقای سطح سواد، بهداشت و فرهنگ شهروندی، بازسازی کشور بعد از جنگ، بهبود امکانات و سطح رفاه، محرومیت زدایی، تامین امنیت و اینکه کشور ایران به یکی از مهمترین کشورهای درمنطقه تبدیل شده است.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: دشمن درعامل مالی، نظامی و فضای مجازی سرمایه گذاری می کند که افراد را تطمیع کند یا از تهدید نظامی و از طریق فضای مجازی دشمنی خود را اعمال کند که رهبری می فرمایند اگر مسئولیت رهبری نداشتم مسئول شورای عالی فضای مجازی می شدم این فضای مجازی است که افکار عمومی را هدایت و سازماندهی می کند.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.