علیرضا جزء قاسمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح هایی که در دهه مبارک فجر امسال در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به بهره برداری می رسد برای 231 نفر اشتغالزایی دارد.
وی اظهارکرد: بهره برداری از ساختمان اداری و امور آبفای شهرستان ابهر با هشت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار، تجهیز و بهسازی ایستگاه پمپاژ مخزن شرقی زنجان با بیش از 10 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار بخش از پروژه های عمرانی قابل بهره برداری است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان زنجان اظهار کرد: افتتاح ساختمان اداری و بهره برداری شهر حلب، بازسازی و بهسازی خط انتقال و مسیر دسترسی چشمه کوثر در شهر آببر با چهارمیلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار از دیگر پروژه های دهه فجر به شمار می رود.
به گفته جزء قاسمی، مخزن ذخیره آب شرب 1000 متر مکعبی ارمغانخانه، چاه های تامین آب شماره 19 و 20 زنجان نیز از دیگر طرح های قابل بهره برداری در دهه فجر از سوی شرکت آبفا با 6 میلیارد و 640 میلیون ریال اعتبار است.
وی، پروژه اصلاح و بهسازی شبکه توزیع آب شرب شهر زنجان به طول 2 کیلومتر در منطقه بازار قدیم زنجان با پنج میلیارد و 430 میلیون ریال را دیگر پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، آب آشامیدنی 11روستا در شهر زنجان و تعدادی دیگر از روستاها درشهرهای صائین قلعه، آببر، ماهنشان و دندی توسط شرکت آب و فاضلاب شهری تامین می شود.
هم اکنون 725 هزار نفر در 21 شهر استان زنجان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان هستند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.