به گزارش ایرنا، رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان در این مراسم به اجرای طرح شهاب(شناسایی و هدایت استعدادهای برتر) توسط بنیاد نخبگان و اداره کل آموزش و پرورش در استان اشاره کرد و افزود: این طرح ملی به منظور شناسایی و هدایت استعدادهای برتر دانش آموزی از مقطع ابتدایی تا پیش دانشگاهی اجرا می شود.
دکتر عباس ربیعی ادامه داد: بنیاد نخبگان جوایز مختلفی را برای نفرات برتر و برگزیده در آزمون سراسری ارائه می دهد تا این افراد مسیر پر فراز و نشیب تحصیلی را با دغدغه های کمتری طی کنند.
به گزارش ایرنا، اجرای طرح ملی شهاب در سال تحصیلی 95-96 موجب شناسایی بیش از 18 هزار استعداد برتر دانش آموزی در مدارس استان زنجان شد.
معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این مراسم به افزایش شمار رتبه های برتر آزمون سراسری در این استان اشاره کرد و گفت: دانش آموزان باید بدانند که اگر درست حرکت کنند به اهداف خودشان در رسیدن به موقعیت های مطلوب تحصیلی خواهند رسید.
سیدمحمود سیفی نیا افزود: این همت و تلاش دانش آموزان است که موجب رسیدن به نتایج خوب می شود و صرف حضور در برخی مدارس همچون استعدادهای درخشان ملاک و معیار نیست چرا که در بین رتبه های برتر آزمون سراسری دانش آموزان مدارس مختلف نیز حضور قابل توجهی دارند.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.