اصغر عزیزی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای سال آینده هشت طرح کلان در حوزه عمران شهری در بودجه سال آینده شهرداری پیش بینی شده که در صورت نهایی شدن آنها متناسب با منابع مورد نیاز و با در نظر گرفتن راهکارهای دیگر عملیات اجرایی آنها اجرا خواهد شد.
وی اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم این معاونت احداث تقاطع در مناطق مختلف شهر زنجان است و بر این اساس سه گزینه در مناطق گلشهر کاظمیه، میدان جهاد و شیلات در نظر گرفته شده بود که بررسی ها نشان می دهد این کار در میدان جهاد به 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که هزنیه بالایی را شامل می شود که در برنامه کاری قرار ندارد.
عزیزی خاطرنشان کرد: پس از بررسی سه گزینه مورد نظر، مطالعات تقاطع گلشهر کاظمیه اولویت قرار گرفته و هم اکنون با بررسی و اصلاحاتی در مراحل نهایی قرار دارد که پس از یافتن آن، عملیات اجرایی سال آینده آغاز خواهد شد.
وی بیان کرد: برای اجرای این طرح 22 میلیارد تومان پیش بینی شده که از این میزان 25 درصد آن بصورت نقد و 75 درصد دیگر آن نیز غیرنقدی و به روش قرارداد 'ای پی س' (طرح و اجرا) اجرا خواهد شد.
سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان ادامه داد: گلشهر کاظمیه هشت فاز دارد و از طرفی شهرک های اطراف آن مانند پونک ، اندیشه ترافیک بالایی را در این مناطق ایجاد می کند و از طرفی در پنج سال آینده نیز تردد انواع وسائط نقلیه نیز به مراتب افزایش خواهد یافت که لزوم احداث تقاطع امری ضروری است.
وی خاطر نشان کرد: طبق پیش بینی انجام گرفته تقاطع گلشهر کاظمیه شهر زنجان در مدت یکسال به بهره برداری خواهد رسید و تلاش می شود این طرح طبق برنامه زمان بندی شده اجرا و به اتمام می رسد.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان با 430 هزار نفر جمعیت سه منطقه شهرداری دارد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.