رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با بیان اینکه راه اندازی مرکز کنترل ترافیک مدام به روزهای آینده موکول می شود تصریح کرد: این مهم باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا اظهار کرد: قرار بود اصلاحاتی در خط ویژه انجام شود و در این راستا پیشنهاد می کنم از مشاورینی که در کمیسیون ترافیک شورا حضور دارند استفاده شود.

اسماعیل حاجی پور افزود: بنده معتقدم در بررسی طرح‌ها باید از افراد مطلع و آگاه به امور استفاده شود و در غیر این صورت باید شاهد بروز اشتباه باشیم.

وی با اذعان به اینکه طرح تفصیلی شهرداری رشت نیز با اشکالات متعددی مواجه است تصریح کرد: متاسفانه طرح تفصیلی رشت توسط افرادی ناآشنا به شرایط رشت تهیه و تدوین شد و به همین علت با مشکلات متعددی مواجه است.

حاجی پور با اشاره به اینکه پیاده راه فرهنگی رشت نیز نیازمند اصلاحات می باشد گفت: خیابانهای منتهی به پیاده راه تبدیل به پارکینگ تاکسی شده است و برخی از اجسام به کار برده شده در آن از جمله تیر برق های بسیار بلند با فرهنگ مردم رشت همخوانی ندارد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با اشاره به وضعیت ناوگان عمومی شهر تصریح کرد: شنیده ام که قرار است ۶۰ دستگاه مینی بوس به ناوگان عمومی رشت افزوده شود که بیشتر تجهیزات آن چینی است.

حاجی پور افزود: باید در زمان خرید امکانات رفاهی و خدماتی برای شهر به کیفیت آن توجه و به گونه ای اقدام نشود که بعد از گذشت چند ماه درگیر مباحث تعمیر آن باشیم.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز کنترل ترافیک رشت گفت: با راه اندازی مرکز کنترل ترافیک بخشی از مشکلات ترافیکی شهر برطرف خواهد شد و معتقدم تا ۲۰ روز بعد از راه اندازی مرکز از صدور جریمه خودداری شود تا به مرور این فرهنگ در رشت نهادینه شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با بیان اینکه راه اندازی مرکز کنترل ترافیک مدام به روزهای آینده موکول می شود تصریح کرد: این مهم باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

حاجی پور افزود: نباید بیش از این مردم را در انتظار بگذاریم و تحمل مردم هم حد و اندازه ای دارد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.