رضا محمدی روز پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: این اردو تا پایان روز جمعه /29 دی جاری/ در استخر شنا قهرمانی شهید شهبازی زنجان واقع در مجموعه ورزشی 15 خرداد زنجان (امجدیه سابق) برپا خواهد بود و قایقرانان حاضر در طی این مدت بیشتر به ارتقا سطح تکنیک و تاکتیک و تمرینات بدنسازی می پردازند.
وی افزود: 'محمد یزدانی و محمد صالح سلطانی از مازندران، رضا بیگی از چهار محال و بختیاری، شایگان خیرالهی، علی قدمی و محمدعلی ملایی از البرز، رضا انصاری از تهران، محمدصدیق حشمتیان از کرمانشاه، رامین غیاثوند و محمد رضا جمشیدیان از مرکزی، میلاد جعفری و امیرحسین زمانی از زنجان'، قایقرانان حاضر در این اردو هستند.
محمدی اظهار کرد: این قایقرانان زیر نظر اشکان صیادی و مهرگان خیرالهی به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی و با هدف آماده سازی برای رقابت های قهرمانی جهان 2018 'کانادا' تمرین می کنند.
دبیر هیات قایقرانی استان زنجان گفت: نخستین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی کانوپولو مردان بزرگسال ایران از 11 تا 13 آذر امسال در استان تهران برپا شده بود.
قریب 30 قایقرانی زن و مرد زنجانی در رده های مختلف سنی در رشته های کانوپولو، روئینگ و کایاک، فعال هستند که میانگین 50 درصد این ورزشکاران جزو نفرات تیم ملی هستند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.