اسدالله درویش امیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سیاست ما در استان حمایت از بخش خصوصی و رفع مشکلات و معضلات پیش روی سرمایه گذاران است.
وی یادآورشد: در کارگروه تسهیل هم بر روی رفع مشکلات بخش خصوصی و واحدهای تولیدی متمرکز شده ایم مبنی بر اینکه در صورتی که اگر بخش خصوصی با دستگاه های دولتی مشکلی داشته باشند، به شیوه ای منطقی و حکیمانه مرتفع شود.
درویش امیری اظهار کرد: برخی افراد زمانی که احساس می کنند، دستگاه هایی همچون امور مالیاتی یا سازمان تامین اجتماعی در مقابل منافع آنان هستند، کم لطفی می کنند و هیاهو راه می اندازند.
استاندار زنجان گفت: این افراد که با هیاهو اعلام می کنند که امور مالیاتی ظلم و سازمان تامین اجتماعی جفا می کند، بدانند که اگر این ظلم و جفا منطقی و واقعی اعلام شود، به حتم با دستگاه های دولتی برخورد می شود.
وی تاکید کرد: این در حالی است که گاه احساس می شود که افراد برای فرار مالیاتی یا پرداخت مطالبات بیمه ای و دولتی، سر و صدا راه می اندازند تا فضا را مسموم سازند و از زیر بار پرداخت حق و حقوق قانونی فرار کنند.
درویش امیری تصریح کرد: ما این جهت گیری را تشخیص می دهیم که این افراد قصد دارند فضا را مسموم کنند تا بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند.
استاندار زنجان گفت: این رفتارها، درست و صحیح نیست، زمانی که ما داریم در استان با تمام توان از بخش خصوصی حمایت می کنیم، بخش خصوصی هم باید به دولتمردان کمک کند.
وی خاطرنشان کرد: به این طریق می توان جلوی آن دسته از افرادی که قصد فرار مالیاتی یا گریز از پرداخت حق و حقوق دولت را دارند، گرفت.
درویش امیری ادامه داد: ما و بخش خصوصی با هم می خواهیم به توسعه و پیشرفت استان کمک کنیم و بنا نیست که ما پا پیش بگذاریم و گام هایی را هم برای رفع مشکلات آنان برداریم، اما عده ای در این میان آب را گل آلود کنند.
پیش از این مدیرکل امور مالیاتی اعلام کرده بود که حجم فرار مالیاتی در این استان پیش بینی می شود که معادل 20 درصد کل مالیات دریافتی باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار زنجان هم در آخرین کارگروه توسعه صادرات گفت: افرادی به بهانه های مختلف در تلاش برای ایجاد فضای مسموم در حوزه سرمایه گذاری و مخالف نشان دادن مدیریت این استان با سرمایه گذاری هستند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.