حجت الاسلام محمد صادقی پور شامگاه سه شنبه در نشست شورای مشارکت های مردمی شهرستان طارم افزود: نهادهای خیریه برای عملکرد بهتر، می توانند به جای افزایش کمی، کیفی سازی شوند و کمک های موثرتری داشته باشند.
معاون فرماندار شهرستان طارم نیز، این شهرستان را از حیث مشارکت خیران ممتاز اعلام و اظهار کرد: اداره کل بهزیستی می تواند با حمایت های مردمی، فعالیت گسترده تری برای شناسایی و ساماندهی خیران به منظور فقرزدایی داشته باشد.
ستار جعفری ادامه داد: خیران و مسئولان باید درد هم نوعان خود را مشکل خود بدانند و برای رفع آن دست به کار شوند.
دیگر معاون فرماندار شهرستان طارم هم در ادامه این جلسه تاکید کرد: اداره کل بهزیستی یک نهاد اجتماعی، امدادی و فرهنگی است و اغلب گروه های آسیب پذیر جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.
صفری اضافه کرد: گستردگی وظایف بهزیستی بر کسی پوشیده نیست اما اعتبارات دولتی هم پاسخگوی نیازها محسوب نمی شود و از همین رو هم خیران باید دستگیر نهادهای حمایتی باشند.
رئیس بهزیستی شهرستان طارم هم در ادامه این جلسه گفت: اداره بهزیستی این شهرستان با کمک خیران گرانقدر این حوزه توانسته است تا حدودی از آلام جامعه هدف این سازمان را بکاهد و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.
محمود عزیزی با اشاره به طرح های حمایتی موجود در بهزیستی، اظهار کرد: «شکرانه سلامت، حامی، ازدواج مددجویان» از جمله طرح هایی به شمار می روند که در شهرستان طارم در حال اجراست و امید می رود که مسئولان شهرستان و خیران کمک حال این اداره در اجرای طرح ها باشند.
9886/6085
خبرنگار: مهدی اسدی ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.