به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، فرامرز نیک سرشت در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: قانون اساسی جایگاه حقوقی و قانونی تعاونی ها را به صراحت مشخص کرده است.
وی یادآورشد: الزام مراجعه به هر 3 واحد اتاق تعاون، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان ثبت اسناد جهت تشکیل یک تعاونی، پروسه طولانی و پیچیده ای است.
نیک سرشت اظهار کرد: وجود اتاق تعاون، این حلقه را کوتاه کرده است، این امر باید برای متقاضیان، تفهیم شود که در صورت اقدام از کانال اتاق تعاون، ضمن افزایش سرعت تشکیل تعاونی، بسیاری از هزینه های متقاضیان نیز کاهش پیدا می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان با اشاره به برخی مشکلاتی که اتاق تعاون استان با آن مواجه است، گفت: اتاق تعاون، عضو رسمی شورای عالی کار است و مشکلاتی را که در استان رفع نمی شود، باید در این شورا مطرح کرد تا نسبت به مرتفع نمودن آن اقدام کرد.
نیک سرشت با اشاره به تعطیلی آخر هفته گمرک بندرعباس، گفت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از صادرات استان از طریق گمرک بندرعباس انجام می شود، ضروری است این موضوع با ارائه دلایل منطقی و مستندات لازم پیگیری شود تا ضمن مرتفع شدن مشکل صادرات استان، از معطلی سرمایه گذاران و شرکت های تولید کننده جلوگیری شود.
3001/6085
دریافت کننده : مینا افشاری ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.